JANÍK, Tomáš. Kognitivní vývoj dětí a mládeže. In PRŮCHA, Jan (ed.). Pedagogická encyklopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2009, s. 341-347. Výchova a vzdělávání. ISBN 978-80-7367-546-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kognitivní vývoj dětí a mládeže
Název česky Kognitivní vývoj dětí a mládeže
Název anglicky Cognitive development
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Pedagogická encyklopedie, od s. 341-347, 7 s. Výchova a vzdělávání, 2009.
Nakladatel Portál
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/09:00037792
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7367-546-2
Klíčová slova česky kognitivní vývoj; konceptuální změna; enkulturace; osvojování
Klíčová slova anglicky cognitive development; conceptual change; enculturation; acquisition
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 2. 1. 2010 07:45.
Anotace
Slovníkové heslo vymezuje pojem kognitivní vývoj. Představuje různá pojetí kognitivního vývoje a jejich historické proměny. Rozebírá šest hlavních teorií kognitivního vývoje.
Anotace anglicky
The issue of cognitive development is introduced - its various conceptions and historical changes. Leading theories of cognitive development are analysed.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 07:19