LUKÁŠOVÁ, Růžena. Služby a jejich specifické charakteristiky. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, s. 6 - 10. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Služby a jejich specifické charakteristiky
Název česky Služby a jejich specifické charakteristiky
Název anglicky Services and their specific characteristics
Autoři LUKÁŠOVÁ, Růžena (203 Česká republika, garant).
Vydání první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 6 - 10, 5 s. sv. 1, 2009.
Nakladatel Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/09:00029823
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 978-80-210-5112-6
Klíčová slova česky veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků
Klíčová slova anglicky public services; measuring of customer satisfaction
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc., učo 36225. Změněno: 13. 3. 2010 20:26.
Anotace
Jedná se o úvodní kapitolu knihy, vymezující současné chápání pojmů služba a kvalita služeb.
Anotace anglicky
The text is the introductory chapter of the book defining the current understanding of the terms service and service quality.
Návaznosti
GA402/07/1486, projekt VaVNázev: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
VytisknoutZobrazeno: 21. 5. 2024 07:34