LUKÁŠOVÁ, Růžena. Služby a jejich specifické charakteristiky. In Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, s. 6 - 10. sv. 1. ISBN 978-80-210-5112-6. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{868171, author = {Lukášová, Růžena}, address = {Brno}, booktitle = {Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}, edition = {první}, keywords = {public services; measuring of customer satisfaction}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5112-6}, pages = {6 - 10}, publisher = {Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta}, title = {Služby a jejich specifické charakteristiky}, year = {2009} }
TY - CHAP ID - 868171 AU - Lukášová, Růžena PY - 2009 TI - Služby a jejich specifické charakteristiky VL - sv. 1 PB - Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta CY - Brno SN - 9788021051126 KW - public services KW - measuring of customer satisfaction N2 - Jedná se o úvodní kapitolu knihy, vymezující současné chápání pojmů služba a kvalita služeb. ER -
LUKÁŠOVÁ, Růžena. Služby a jejich specifické charakteristiky. In \textit{Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru}. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, s.~6 - 10. sv. 1. ISBN~978-80-210-5112-6.
|