C 2009

Služby a jejich specifické charakteristiky

LUKÁŠOVÁ, Růžena

Základní údaje

Originální název

Služby a jejich specifické charakteristiky

Název česky

Služby a jejich specifické charakteristiky

Název anglicky

Services and their specific characteristics

Vydání

první. Brno, Lukášová, R. a kol. Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru, od s. 6 - 10, 5 s. sv. 1, 2009

Nakladatel

Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/09:00029823

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

978-80-210-5112-6

Klíčová slova česky

veřejné služby; měření spokojenosti zákazníků

Klíčová slova anglicky

public services; measuring of customer satisfaction

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 13. 3. 2010 20:26, doc. PhDr. Růžena Lukášová, CSc.

Anotace

V originále

Jedná se o úvodní kapitolu knihy, vymezující současné chápání pojmů služba a kvalita služeb.

Anglicky

The text is the introductory chapter of the book defining the current understanding of the terms service and service quality.

Návaznosti

GA402/07/1486, projekt VaV
Název: Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru
Investor: Grantová agentura ČR, Měření spokojenosti občanů s veřejnými službami jako součást řízení kvality v organizacích veřejného sektoru