AVERBECK, Christian, Eric FRERE, Svend REUSE a Martin SVOBODA. Wertorientierte Vertriebssteuerung: Entscheidungsrelevante Aspekte für das Management. Bank Praktiker. Düsseldorf: Fachverlag, 2008, roč. 2008, č. 9, s. 406-413. ISSN 1861-4884.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Wertorientierte Vertriebssteuerung: Entscheidungsrelevante Aspekte für das Management
Název anglicky Value-based sales management: Considerations for Management Decision Making
Autoři AVERBECK, Christian (276 Německo, garant), Eric FRERE (276 Německo), Svend REUSE (276 Německo) a Martin SVOBODA (203 Česká republika).
Vydání Bank Praktiker, Düsseldorf, Fachverlag, 2008, 1861-4884.
Další údaje
Originální jazyk němčina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Německo
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/08:00038697
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova česky sales management; management decision making
Klíčová slova anglicky sales management; management decision making
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Ing. Martin Svoboda, Ph.D., učo 17740. Změněno: 27. 1. 2010 12:40.
Anotace
Analyse der typischen Fehler bei Implementierung und Darstellung der zu entscheidenden Aspekte durch das Management.
Anotace anglicky
Analysis of typical errors in implementation and presentation of issues to be decided by the management.
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 21:08