BAERTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání. Brno: MSD. 223 s. pedagogická oblast. ISBN 978-80-210-5103-4. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Název česky Strategie ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním se zřetelem na romské etnikum v počátečním vzdělávání
Název anglicky Education of Students with Social Disadvantage wtih Focus on Children of Roma Origin in Early Education
Autoři BAERTOŇOVÁ, Miroslava.
Vydání Brno, 223 s. pedagogická oblast, 2009.
Nakladatel MSD
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5103-4
Klíčová slova česky Asistent pedagoga ergodiagnostické centrum speciálněpedagogické centrum deprivace dimenze romské dítě žák se speciálními vzdělávacími potřebami školní edukace jazykový handicap romské etnikum
Klíčová slova anglicky Teacher assistant ergo-diagnostic centre special educational centre deprivation dimension Roma child pupil with special needs school education language handicap ethno-pedagogy Roma minority school climate
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 7. 2. 2010 14:36.
Anotace
Odborná publikace podává komplexní analýzu teoretických i empirických zdrojů týkajících se edukace jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na problematiku multikulturní edukace jedinců, včetně analýzy integrace jednotlivých vzdělávacích subsystémů do současného školského systému. Kniha prezentuje výsledky výzkumu Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, (MSM0021622443)
Anotace anglicky
The senior lectureship thesis provides a full analysis of the theoretical and empirical sources dealing with education of individuals with special educational needs in area of multicultural education of individuals including analyses the integration of educational subsystems into the current school system. Book presents research Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (MSM0021622443)
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 12:26