c 2010

Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem. Učitelův námětovník

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA et. al.

Basic information

Original name

Integrovaná přírodověda 1 - Jezdíme autem. Učitelův námětovník

Name (in English)

Integrated science 1 - Going by car. Teachers handbook

Authors

SVATOŇOVÁ, Hana, Irena PLUCKOVÁ, Darina FOLTÝNOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Jaromír KOLEJKA, Libor LNĚNIČKA, Vladislav NAVRÁTIL, Aleš RUDA, Boris RYCHNOVSKÝ, Jindřiška SVOBODOVÁ and Eduard HOFMANN

Edition

1. vyd. Brno, 90 pp. 2010

Publisher

MUNI Press

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích)

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-210-5109-6

Keywords (in Czech)

Metodické listy; pracovní listy;environmentální výchova; integrovaná přírodověda

Keywords in English

teacher s papers, work sheet; environmental educatin;science

Tags

Reviewed
Změněno: 14/3/2012 20:44, Mgr. Ing. Libor Lněnička, Ph.D.

Abstract

V originále

Soubor metodických a pracovních listů na téma Jezdíme autem, které vychází z naší denní reality používání auta jako dopravního prostředku. Listy jsou pojaty integrovaně a kreativně a doplňují text pro učitele na totožné téma Jezdíme autem

In English

Publication contains worksheets and methodical recommendations related to teachers book. Worksheets react to using a car as a daily means of transport. This set of 30 worksheets and recommendations are also enclosed on CD. That is why this is a useful publication as a sufficient suplement of inspirations which may be further modified, copied and printed.

Links

CZ.1.07/1.3.10/01.0013, interní kód MU
Name: Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy (Acronym: Integrovaná přírodověda)
Investor: South-Moravian Region, By Means of Synthesis of Natural Sciences Knowledge to the Development of Teachers' Key Competences with Emphasis on Realization of Curricular Reform, 1.3 Further education of employees of schools and educational institutes