ŠIŠLÁKOVÁ, Monika. Supervize studentů jako nástroj posilování jejich nezdolnosti. In Odborná prax ako súčasť pregraduálnej a graduálnej prípravy sociálnych pracovníkov. Manažment. Etika. Supervízia. Prešov: Akcent print, 2009, s. 133-141. ISBN 978-80-89295-17-3.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Supervize studentů jako nástroj posilování jejich nezdolnosti
Název česky Supervize studentů jako nástroj posilování jejich nezdolnosti
Autoři ŠIŠLÁKOVÁ, Monika.
Vydání Prešov, Odborná prax ako súčasť pregraduálnej a graduálnej prípravy sociálnych pracovníkov. Manažment. Etika. Supervízia. od s. 133-141, 9 s. 2009.
Nakladatel Akcent print
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-89295-17-3
Klíčová slova česky supervize; praxe studentů; resilience
Štítky practical eduacation, resilience, risk and protective factors, Social work, supervision
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Monika Punová, Ph.D., učo 11547. Změněno: 31. 3. 2010 10:46.
Anotace
Příspěvek poukazuje na možnou aplikaci konceptu resilience do oblasti supervize studentů sociální práce, protože supervize hraje velmi důležitou roli při zvyšování jejich odolnosti vůči nárokům profese, na kterou se připravují v rámci své praxe. Nejprve je představen koncept resilience ze sociálně ekologického pohledu, dále jsou pojednány možné rizikové faktory, s nimiž se mohou potýkat studenti na praxi. Vyústěním stati jsou tři základní strategie podporování resilience studentů (orientace na omezování rizik, na posilování aktiv a na budování efektivních systémů adaptace).
Anotace anglicky
In this essay author deals with possibly application of resilience concept into supervision of social work students, because supervision is very important part of resilience enhancement. Author presents the resilience concept look of socially ecological concept, possible risk and protective factors and the three basic strategies of students building resilience (orientation to risk decline, strengthening of assets and effective systems adaptation building).
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 12:18