ŠVAŘÍČEK, Roman. Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat. Online. Školní psycholog/Školský psychológ. 2010, roč. 12, 1-2, s. 32-38. ISSN 1212-0529. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat
Název česky Kvalitativní přístupy k poznávání kvality školy aneb otevírání černé skříňky a nastolování témat.
Název anglicky Qualitative approaches to understanding the quality of schools or opening the black box, and raising issues.
Autoři ŠVAŘÍČEK, Roman (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání Školní psycholog/Školský psychológ, 2010, 1212-0529.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/10:00048748
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky kvalitativní výzkum, kvalita školy
Klíčová slova anglicky qualitative research;quality of school
Štítky RIV-OK
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 20. 4. 2011 14:59.
Anotace
Přehled vývoje kvalitativního zkoumání školy s důrazem na kvalitu školy. Příspěvek z historického a metodologického pohledu popisuje jednotlivé přístupy, které byly a jsou používány v pedagogických vědách, sociologii a psychologii. Zaměřuje se na kvalitativní výzkumné přístupy s důrazem na jejich metodologickou stránku. Základním problémem, ke kterému budou kvalitativní výzkumy vztahovány, je kvalita školy.
Anotace anglicky
Overview of developments in the qualitative reserach of the school with an emphasis on quality of education. The contribution describes the various approaches that have been and are used in educational sciences, sociology and psychology. It focuses on qualitative research approaches, with emphasis on their methodology. The basic problem, which will be of relating qualitative research, the quality of schools.
Návaznosti
GA406/09/0752, projekt VaVNázev: Komunikace ve školní třídě
Investor: Grantová agentura ČR, Komunikace ve školní třídě
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:59