2010
Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context.
SHEENA, Bell, Maija HIRVONEN, Inga MUTSO, Karel PANČOCHA, Helena VAĎUROVÁ et. al.Základní údaje
Originální název
Embracing the Challenges of Diversity in the Inclusion of Adults with (SEN) Special Educational Needs in Vocational Training; A Comparative Study of the Changing Role of SEN Teachers in the European Context.
Název česky
Rozmanitost v inkluzivním vzdělávání dospělých se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP) ve středním odborném vzdělávání jako výzva. Komparativní studie měnící se role speciálního pedagoga v evropském kontextu
Autoři
SHEENA, Bell, Maija HIRVONEN, Inga MUTSO, Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ
Vydání
The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference, 2010
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Konferenční abstrakt
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Německo
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
inkluzivní vzdělávání; role učitele; speciální pedagog; střední odborné vzdělání; odborné vzdělání; kompetence
Klíčová slova anglicky
special educational needs; inclusive education; teachers role; SEN teacher; vocational education and training; competence
Příznaky
Mezinárodní význam
Změněno: 19. 9. 2012 08:28, prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.
V originále
The presentation focused on presentation of results of a comparative study of the current state of vocational education and training with focus on students with SEN in 4 European countries. Consequently, conclusions were drawn and recomendations for further cooperation were formulated
Česky
Příspěvek představil výsledky komparativní studie analyzující současný stav středního odborného vzdělávání se zaměřením na studenty se SVP ve 4 evropských zemích. Na základě výsledků studiwe byly vyvozeny závěry a doporučení pro další spolupráci.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|