HRBÁČEK, Jiří. I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU. In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. první. Zvolen: Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici, 2010, s. 164-167. ISBN 978-80-8083-878-2.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU
Název anglicky THE CURRENT EDUCATION CAN BE PLAY
Autoři HRBÁČEK, Jiří.
Vydání první. Zvolen, Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov, od s. 164-167, 4 s. 2010.
Nakladatel Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-8083-878-2
Klíčová slova česky efektivní, zajímavé a učení; MyIMLE; inteligentní animace
Klíčová slova anglicky effective and interesting learning MyIMLE; intelligent animation
Změnil Změnil: doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D., učo 2454. Změněno: 28. 4. 2011 10:08.
Anotace
Současná generace se stále víc věnuje hrám a již velmi brzy umí pracovat s IT. Jejich technické dovednosti a znalosti jsou však malé. Tento problém významně neřeší ani základní škola. Děti tedy často ani nezjistí, že mají vlohy být zručnými řemeslníky nebo techniky. Z toho důvodu školy s technickým zaměřením jen těžko hledají schopné a motivované zájemce o studium. Jak tuto smutnou bilanci obrátit? Jedna z cest je využít k tomu her. Obrátit gamblerství v efektivní, zajímavé a poutavé učení. Využít schopnosti mládeže pracovat s IT. V současné době existuje mnoho možností, jak výukové hry vytvořit. Příspěvek si klade za cíl ukázat jednu zajímavou možnost využití interaktivních Flash animací pro tvorbu interaktivních studijních opor propojených s externími systémy. Zkoumá možnosti využití.
Anotace anglicky
The current generation is more and more dedicated to games and they can very soon work with IT, however their technical skills and knowledge are quite poor. Elementary schools dont solve this problem and therefore children often dont find out that they have abilities to become skilful craftsmen and technicians. Because of this, technical schools have problems to find talented and motivated students. How to change this sad situation? One way is to use games to turn gambling into effective, interesting and engaging learning to make the most of children abilities to work with IT. There are many possibilities how to create learning games nowadays. The purpose of this contribution is to show an interesting way of using interactive Flash animations for creating interactive study supports connected to external systems. Explores the possibility of recovery.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 13. 5. 2024 21:55