2010
Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
PLUCKOVÁ, Irena a Hana SVATOŇOVÁZákladní údaje
Originální název
Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
Název česky
Integrace přírodovědných předmětů na ZŠ a její podpora z ESF
Název anglicky
The integration of science subjects at elementary school and her support of the European Structural Funds
Autoři
PLUCKOVÁ, Irena (203 Česká republika, garant, domácí) a Hana SVATOŇOVÁ (203 Česká republika, domácí)
Vydání
první. Ostrava, Aktuální aspekty pregraduální přípravy a postgraduálního vzdělávání učitelů chemie, od s. 217 - 222, 6 s. 2010
Nakladatel
Ostravská univerzita v Ostravě - Přírodovědecká fakulta
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00044972
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-7368-426-6
Klíčová slova česky
integrovaná přírodověda ESF
Klíčová slova anglicky
Science European Structural Funds
Příznaky
Recenzováno
Změněno: 10. 3. 2013 20:12, Mgr. Irena Plucková, Ph.D.
V originále
Příspěvek vznikl na podporu projektu z ESF Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy. Snaha o uplatňování syntézy poznatků tak, aby byly aplikovatelné pro běžný život, je výzvou pro všechny pedagogy. Na spolupráci učitelů z řady škol, univerzit a využíváním finančních prostředků např. z evropských strukturálních fondů pro podporu integrace ve škole nabytých vědomostí lze vidět snahu celé komunity o zlepšení stávající situace v tomto bezesporu důležitém způsobu vzdělávání. Řešitelé projektu Syntézou poznatků přírodních věd k rozvoji klíčových kompetencí učitelů s důrazem na realizaci kurikulární reformy zúročují své zkušenosti a poznatky z výzkumů týkající se integrované výuky studentů učitelství prvního i druhého stupně, a připravují konkrétní materiály pro učitele z praxe včetně potřebných kurzů.
Anglicky
The challenge for all teachers is a synthesis of knowledge application for everyday life. The number of teachers of all type school (elementary schools, high schools and universities) cooperated for this reason. The integration of knowledge acquired at school will be outcomes of important learning way. Research team used the experience in integrated teaching of students of elementary schools (first and second degrees). On the other hand, researches prepare specific materials for teachers and hold enquired courses. This paper supported by European Structural Funds project Development of Teachers Key Competencies for Implementation of the Curricular Reformby the Science Investigation