Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{908980, author = {Klapalová, Alena}, address = {Brno}, booktitle = {Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe}, edition = {1. vydání}, keywords = {corporate social responsibility; image; stakeholders; customers;customer relationship management}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5273-4}, pages = {171-178}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku}, url = {http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kph/3915224/sbornik2010.pdf}, year = {2010} }
TY - JOUR ID - 908980 AU - Klapalová, Alena PY - 2010 TI - Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021052734 KW - corporate social responsibility KW - image KW - stakeholders KW - customers;customer relationship management UR - http://is.muni.cz/do/econ/soubory/katedry/kph/3915224/sbornik2010.pdf N2 - Článek nabízí partikulární výsledky analýzy dotazníkového šetření zaměřeného na nalezenífaktorů konkurenceschopnosti podniků působících v České republice zejména v sektoru obchodu a služeb s cílem odpovědět na otázku, zda ve zkoumaných podnicích je možné nalézt souvislost mezi vybranými faktory společenské odpovědnosti a vybranými faktory řízení vztahu se zákazníkem. ER -
KLAPALOVÁ, Alena. Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku. In \textit{Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe}. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~171-178. ISBN~978-80-210-5273-4.
|