D 2010

Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů

HRBÁČEK, Jiří

Základní údaje

Originální název

Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů

Název česky

Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů

Název anglicky

New technologies not only in teaching of technical subjects

Vydání

1. vyd. Brno, Nové technologie ve výuce 2010, 5 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5333-5

Klíčová slova česky

výuka; nové technologie;

Klíčová slova anglicky

learning; new technologi;

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 4. 2011 09:51, doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D.

Anotace

V originále

V životě se nelze na žádnou věc dívat pouze z jednoho úhlu pohledu. Ani nové technologie v tom nejsou výjimkou. Zda jde v danou chvíli o zcela novou technologii nebo jen již známou technologii, kterou využíváme novým způsobem nebo o známou technologii využívanou známým způsobem ale v nových oblastech. Co tedy nazvat novou technologií ve výuce, to je opravdu velmi závislé, odkud se na tuto záležitost díváme. Příspěvek si klade za cíl probrat tuto problematiku z různých hledisek ve vtahu k využít ve výuce, tvorbě studijních opor i studiu samému. Jde o výzkum možností užití těchto technologií nejen pro studenty se specifickými potřebami.

Anglicky

In life you can not look for any item from only one perspective. Even new technologies are no exception. Whether it is at that moment, a completely new technology, or just a known technologies used in new ways, or a known technology used in a known manner, but in new areas. So what can be called new technologies in teaching, it is very dependent on where to look this issue. The paper aims to discuss the issues from different perspectives in the links, to use in teaching, the creation of study materials and study himself.It is a research into the use of these technologies not only for students with specific needs.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání