VOJTOVÁ, Věra. Podmínky edukace dětí s poruchami emocí nebo chování. In PIPEKOVÁ, J. ed. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. rozš. a přeprac. vydání. Brno: Paido, 2010, s. 379-384, 5 s. ISBN 978-80-7315-198-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Podmínky edukace dětí s poruchami emocí nebo chování
Název česky Podmínky edukace dětí s poruchami emocí nebo chování
Název anglicky Framework for children with behaviour disorder education
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 3. rozš. a přeprac. vydání. Brno, PIPEKOVÁ, J. ed. Kapitoly ze speciální pedagogiky. od s. 379-384, 5 s. 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00045838
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-198-0
Klíčová slova česky vývoj poruchy chování; inklusivní vzdělávání; segregované vzdělávání; ústavní výchova; dětský domov; diagnostický ústav; dětský domov; výchovný ústav
Klíčová slova anglicky behaviour disorder development; inclusive education; segregation in education; residential care; child care; assessment institution;
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 16. 2. 2011 15:35.
Anotace
Školský sytém poskytuje dětem s poruchami chování edukační podmínky v inkluzivním prostředí škol hlavního proudu vzdělávání stejně tak i v segregovaném prostředí dětských domovů a ústavní výchovy. Kapitola je výsledkem teoretického výzkumu mezinárodních konceptů etopedie.
Anotace anglicky
Children with behaviour disorder are educated either in mainstream schools in inclusive settings or in institutional care in segregated system. The chapter is based on longterm research.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 22. 9. 2024 20:24