PITNEROVÁ, Pavla. Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? In X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. ISBN 978-80-244-2492-7. 2009.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Název česky Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Název anglicky Are future teachers prepared for the integration of pupils?
Autoři PITNEROVÁ, Pavla.
Vydání X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, 2009.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-244-2492-7
Klíčová slova česky Integrace; vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami; sluchové postižení; kvantitativní výzkum; dotazníkové šetření.dotazníkové šetření.
Klíčová slova anglicky Integration; education of hearing impairment;
Změnil Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 1. 2011 12:02.
Anotace
Příprava na celoživotní vzdělávání je stěžejním cílem edukace žáků na základních školách. Učitelé by měli své žáky motivovat ke vzdělávání a naučit je učit se. Naše fakulta připravuje studenty učitelství v oblasti odborné a pedagogické, ale má je také seznámit se zvyšujícím se počtem žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v běžných školách. Ve svém výzkumném šetření jsem se snažila zjistit, jak jsou studenti na možnost integrace znevýhodněných žáků připraveni. Větší část položek v anonymním dotazníku pak byla věnována specifickým problémům, které se mohou vyskytnout při integraci sluchově postižených žáků. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 03:30