SOJÁK, Petr a Tomáš ČECH. Cesta do školy aneb výzkum potřebnosti a uplatnitelnosti sociálního pedagoga ve škole. In Výzkum zaměřený na...: Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 109-119. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-5391-5.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Cesta do školy aneb výzkum potřebnosti a uplatnitelnosti sociálního pedagoga ve škole
Název česky Cesta do školy aneb výzkum potřebnosti a uplatnitelnosti sociálního pedagoga ve škole
Název anglicky Going to school or research of need and applicability of the social educator in school
Autoři SOJÁK, Petr (203 Česká republika, domácí) a Tomáš ČECH (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Výzkum zaměřený na...: Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU, od s. 109-119, 11 s. Sociálně pedagogický výzkum, 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046480
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5391-5
Klíčová slova česky škola; sociální pedagog; odborná pomoc; prevence; intervence; výzkum; potřebnost; uplatnitelnost
Klíčová slova anglicky school; social educator; speciality assistance; prevention; intervention; research; usefulness; applicability
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 20. 2. 2013 12:36.
Anotace
Kapitola prezentuje výzkumný úkol zaměřený na ověření uplatnitelnosti sociálního pedagoga v základních školách jako odborníka, který by měl být klíčovou roli jako odborná podpora učitelů ve školách.Vychází z mapování situace v českých podmínkách, na které navazuje v konkrétních představách ověřování pozice v základních školách.
Anotace anglicky
Chapter presents a research project aimed at verifying the applicability of the social educator in elementary schools as an expert, which should be a key role as professional support for teachers in schools. Based on mapping the situation in the Czech environment, which builds on the ideas of specific verification positions in elementary schools.
VytisknoutZobrazeno: 17. 5. 2024 19:07