C 2010

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

GULOVÁ, Lenka

Základní údaje

Originální název

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

Název česky

Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků

Název anglicky

Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers

Autoři

GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, od s. 95-99, 4 s. 2010

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/10:00046508

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5148-5

Klíčová slova česky

Asistent pedagoga segregace analýza škola sociokulturní prostředí výzkum

Klíčová slova anglicky

Teacher's Assistant school segregation analysis of socio-cultural environment research
Změněno: 8. 4. 2011 13:51, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.

Anotace

V originále

Analýza odborného semináře přinesla nové pohledy na situaci asistentů pedagoga v prostředí školy. Asistenti se potýkají s řadou profesních problémů, které poodhalují výzkumná šetření zaměřená na tuto problematiku.

Anglicky

Analysis seminar provided new insights into the situation of teaching assistants in the school environment. The assistants are faced with a number of professional problems that reveal the researches focused on this issue.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání