2010
Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
GULOVÁ, LenkaZákladní údaje
Originální název
Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Název česky
Asistent pedagoga, řízená diskuse a reflexe asistentů a výzkumníků
Název anglicky
Assistant teacher, guided discussion and reflex assistants and researchers
Autoři
GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
1. vyd. Brno, Edukace romských žáků v zrcadle výzkumných šetření, od s. 95-99, 4 s. 2010
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/10:00046508
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5148-5
Klíčová slova česky
Asistent pedagoga segregace analýza škola sociokulturní prostředí výzkum
Klíčová slova anglicky
Teacher's Assistant school segregation analysis of socio-cultural environment research
Změněno: 8. 4. 2011 13:51, Mgr. Lenka Gulová, Ph.D.
V originále
Analýza odborného semináře přinesla nové pohledy na situaci asistentů pedagoga v prostředí školy. Asistenti se potýkají s řadou profesních problémů, které poodhalují výzkumná šetření zaměřená na tuto problematiku.
Anglicky
Analysis seminar provided new insights into the situation of teaching assistants in the school environment. The assistants are faced with a number of professional problems that reveal the researches focused on this issue.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|