GULOVÁ, Lenka. Několik tezí k analýze výzkumných šetření. In Gulová, L. Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 207-209. neuvádím. ISBN 978-80-210-5342-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Několik tezí k analýze výzkumných šetření
Název česky Několik tezí k analýze výzkumných šetření
Název anglicky Several propositions for the analysis of surveys
Autoři GULOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Gulová, L. Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků, od s. 207-209, 3 s. neuvádím, 2010.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046510
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5342-7
Klíčová slova česky Výzkumné šetření analýza východiska sociálně znevýhodněné skupiny oblasti výzkumu
Klíčová slova anglicky The survey analysis of the basis of socially disadvantaged groups R
Změnil Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 9. 1. 2011 19:50.
Anotace
Poznatky z výzkumného šetření ukazují na význam programů integrace sociálně znevýhodněných skupin. Významný se jeví program doučování romských dětí, pedagogická práce asistenta pedagoga, odborná příprava budoucích pedagogů a současně je zde poukázáno na význam výzkumných šetření, které přináší možnosti řešení v oblastech vzdělávání sociálně znevýhodněných skupin. Výsledky výzkumu otevřely další témata vhodná k šetření a analýze.
Anotace anglicky
Findings from a research point to the importance of social integration programs for disadvantaged groups. Significant tutoring program seems to Roma children, teaching assistant job teacher training of future teachers and also are referred to the importance of surveys, which creates possible solutions in the education of socially disadvantaged groups. Results of research opened up other issues appropriate to the investigation and analysis.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 10. 2024 06:21