VLČEK, Petr a Tomáš JANÍK. Školské reformy a tvorba kurikula tělesné výchovy v České republice, Spolkové republice Německo a Spojených státech amerických. 1. vyd. Brno: Paido, 2010, 184 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-7315-203-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Školské reformy a tvorba kurikula tělesné výchovy v České republice, Spolkové republice Německo a Spojených státech amerických
Název česky Školské reformy a tvorba kurikula tělesné výchovy v České republice, Spolkové republice Německo a Spojených státech amerických
Název anglicky School reforms and Physical Education curriculum development in the Czech Republic, Germany and the United States of America.
Autoři VLČEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Tomáš JANÍK (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, 184 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, 2010.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00046571
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-203-1
Klíčová slova česky kurikulum; tělesná výchova; školský systém; reforma; komparace
Klíčová slova anglicky curriculum; Physical Education; school system; reform; comparison
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D., učo 346572. Změněno: 9. 3. 2011 12:57.
Anotace
V monografii se zaměřujeme na porovnání reformovaného projektovaného kurikula tělesné výchovy v České republice, Spolkové republice Německo a Spojených státech amerických. Cílem je přispět k rozvoji teoretické základny vědeckých oborů pedagogiky a kinantropologie. Vedle analýzy a komparace současných kurikulárních dokumentů uvádíme také vzájemné srovnání historického vývoje tělesné výchovy, školského systému a současných školských reforem ve sledovaných zemích.
Anotace anglicky
The monograph focuses on comparison of projected curricula of Physical Education in the Czech Republic, Germany and the United States of America.The theoretical part of the deals with different approaches of comparative research in pedagogy and kinantropology. Apart from the analysis and comparison of current PE curricula we also present a comparison of the historical development of Physical Education, school systems and current school reforms in the countries of our interest.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 10. 5. 2024 20:25