Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{921586, author = {Doležalová, Lenka and Hricová, Lenka}, address = {Brno}, booktitle = {Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}, edition = {1.}, keywords = {Pupil with hearing impairment; primary school; integration; inclusion; inclusive education; conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5383-0}, pages = {143-152}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole}, year = {2010} }
TY - CHAP ID - 921586 AU - Doležalová, Lenka - Hricová, Lenka PY - 2010 TI - Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole VL - Neuveden PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021053830 KW - Pupil with hearing impairment KW - primary school KW - integration KW - inclusion KW - inclusive education KW - conditions for the education of pupils with hearing impairment in inclusive school N2 - Kapitola se zabývá inkluzivním vzděláváním žáků se sluchovým postižením v Jihomoravském kraji a kraji Vysočina a prezentuje výsledky výzkumu, jehož cílem bylo zjistit podmínky ke vzdělávání žáků se sluchovým postižením, materiální zabezpečení škol pro vzdělávání sledovaných žáků s ohledem na jejich speciální potřeby, kompetence pedagogických pracovníků v oblasti vzdělávání žáků se sluchovým postižením a využívání nabídky spolupráce se školskými poradenskými zařízeními. Výzkumný soubor tvořili učitelé prvního stupně vybraných základních škol. Na základě analýzy odpovědí získaných z dotazníků je uveden výběr nejvýznamnějších poznatků, které jsou okomentovány a následně pro přehlednost doplněny tabulkami a/či grafy. ER -
DOLEŽALOVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Inkluzivní vzdělávání žáků se sluchovým postižením v základní škole. In \textit{Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s.~143-152. ISBN~978-80-210-5383-0.
|