SLÁDEK, Petr, Renata BEDNÁROVÁ a Tomáš MILÉŘ. On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses. Procedia Social and Behavioral Sciences. Elsevier Ltd., 2011, roč. 12, 11.3.2011, s. 145-149. ISSN 1877-0428.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název On some aspects of teaching hearing-handicapped students in standard courses
Název česky K některým aspektům výuky sluchově handikepovaných studentů
Autoři SLÁDEK, Petr (203 Česká republika, garant, domácí), Renata BEDNÁROVÁ (203 Česká republika, domácí) a Tomáš MILÉŘ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Procedia Social and Behavioral Sciences, Elsevier Ltd. 2011, 1877-0428.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Kypr
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00052093
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
UT WoS 000298559900018
Klíčová slova česky handikepovaný student; sluchové postižení; kursy matematiky; kursy fyziky
Klíčová slova anglicky Handicapped student; hearing impairment; courses in mathematics; courses in physics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 3. 2. 2020 15:23.
Anotace
The goal of this research study is to provide additional methods necessary to restore the effectiveness of teaching/learning process for handicapped student with hearing impairment who participates to standard university courses. The importance of the study is enhanced by the fact the handicapped student is trained to become maths and physics teacher. Quality education of this future teacher will have an impact to the education of handicapped children.
Anotace česky
Cílem tohoto výzkumu je poskytnout další metody nezbytné pro obnovení účinnosti procesu výuka/učení pro tělesně postižené studenty se sluchovým postižením, kteří se účastní standardních univerzitních kurzů. Význam studie umocňuje skutečnost, že postižený student vzděláván ve studijním oboru učitelství matematiky a fyziky. Kvalitní vzdělávání budoucích učitelů s handikepem bude mít dopad na následné vzdělávání handicapovaných dětí.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 13:33