JANÍK, Tomáš a Petr KNECHT. Introduction: New pathways in professional development of teachers. In Tomáš Janík, Petr Knecht. New Pathways in the Professional Development of Teachers. 1. vyd. Munster: LIT Verlag, 2010, s. 9-10. ISBN 978-3-643-50153-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Introduction: New pathways in professional development of teachers
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr KNECHT (203 Česká republika, domácí).
Vydání 1. vyd. Munster, New Pathways in the Professional Development of Teachers, od s. 9-10, 2 s. 2010.
Nakladatel LIT Verlag
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00047774
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-3-643-50153-0
UT WoS 000287980000001
Klíčová slova anglicky professional development of teachers; teacher education; educational policy
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 14. 4. 2011 14:31.
Anotace
The paper introduces the topic of professional development of teachers, which is a theme widely discussed in the context of the ongoing school reforms in Europe. The authors provide impulses for educational theory as well as educational research and educational practice. Moreover, important questions that need to be answered or clarified are provided.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 13:31