JANÍK, Tomáš a Petr VLČEK. Analysing clarity of instruction as an aspect of instructional quality: Cross-curricular comparative approach. In ECER 2011, Berlín. 2011.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Analysing clarity of instruction as an aspect of instructional quality: Cross-curricular comparative approach
Název česky Analýza jasnosti výuky jako aspekt kvality výuky: Mezioborový srovnávací přístup
Název anglicky Analysing clarity of instruction as an aspect of instructional quality: Cross-curricular comparative approach
Autoři JANÍK, Tomáš a Petr VLČEK.
Vydání ECER 2011, Berlín, 2011.
Další údaje
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky kvalita, jasnost, výuka, srovnání
Klíčová slova anglicky quality, clarity, instruction, comparison
Změnil Změnil: doc. PhDr. Mgr. Petr Vlček, Ph.D., učo 346572. Změněno: 15. 9. 2011 14:21.
VytisknoutZobrazeno: 19. 9. 2024 04:44