ŠVECOVÁ, Zdeňka, Alena HESOVÁ, Tomáš JANÍK a Jan SLAVÍK. Virtuální hospitace v projektu Kurikulum G. In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s. 64-86. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Virtuální hospitace v projektu Kurikulum G
Název česky Virtuální hospitace v projektu Kurikulum G
Název anglicky Virtual hospitation in the project Kurikulum G
Autoři ŠVECOVÁ, Zdeňka (203 Česká republika), Alena HESOVÁ (203 Česká republika), Tomáš JANÍK (203 Česká republika, garant, domácí) a Jan SLAVÍK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím, od s. 64-86, 23 s. Výzkumná zpráva, 2011.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00053616
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-904966-6-8
Klíčová slova česky hospitace; kurikulární reforma; video; výzkum
Klíčová slova anglicky hospitation; curricular reform; video; research
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 7. 2013 13:14.
Anotace
Kapitola tvoří spojovací část mezi tematikou hospitací a tematikou výzkumu výuky. Virtuální hospitace je v ní charakterizována jako rozvíjející hospitace založená na analýze videozáznamu výuky s podporou ICT. Virtuální hospitace jsou zde představeny na příkladech z projektu Kurikulum G. Text přináší základní informace o tom, jak se virtuální hospitace vytváří a jak je využívána ve webovském prostředí.
Anotace anglicky
This chapter forms a link between the topics of observations and of research on instruction. Virtual observation is characterized as a developmental type of observation based on analysis of a video, supported by ICT. Virtual observations are introduced on the basis of examples from the project Kurikulum G. The chapter provides basic information about how a virtual observation is created and how it is used in a web-based environment.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 19:25