JANÍK, Tomáš, Jindřich LUKAVSKÝ a Jan SLAVÍK. Shrnutí poznatků z hospitačních videostudií. In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s. 144-162. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8. |
Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{954219, author = {Janík, Tomáš and Lukavský, Jindřich and Slavík, Jan}, address = {Praha}, booktitle = {Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}, edition = {1.}, keywords = {hospitation; curricular reform; video study; research}, howpublished = {tištěná verze "print"}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-904966-6-8}, pages = {144-162}, publisher = {Národní ústav pro vzdělávání}, title = {Shrnutí poznatků z hospitačních videostudií}, year = {2011} }
TY - CHAP ID - 954219 AU - Janík, Tomáš - Lukavský, Jindřich - Slavík, Jan PY - 2011 TI - Shrnutí poznatků z hospitačních videostudií VL - Výzkumná zpráva PB - Národní ústav pro vzdělávání CY - Praha SN - 9788090496668 KW - hospitation KW - curricular reform KW - video study KW - research N2 - Kapitola shrnuje a zobecňuje zjištění uvedená v předcházející části. S oporou v hospitačních videostudiích rozebírá hlavní principy vytváření a strukturace učebního prostředí ve výuce s ohledem na vztah mezi obsahem a cíli výuky. Od učitele – reflektivního praktika se očekává, že bude schopen (1) navrhovat zlepšující alterace výuky, (2) zdůvodňovat jejich kvalitu průkaznými argumenty a (3) užívat takto nabytého poznání ke zvyšování kvality výuky. Pro podporu řešení těchto tří úkolů je zde vysvětlena tzv. hloubková struktura výuky a na příkladech z hospitačních videostudií jsou ilustrovány postupy, které učitelé ve výuce uplatňují. ER -
JANÍK, Tomáš, Jindřich LUKAVSKÝ a Jan SLAVÍK. Shrnutí poznatků z hospitačních videostudií. In \textit{Janík, T., Slavík, J., \&{} Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím}. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, s.~144-162. Výzkumná zpráva. ISBN~978-80-904966-6-8.
|