BARTOŇOVÁ, Miroslava. Stav inkluze žáků s lehkým mentálním postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 63-78, 15 s. ISBN 978-80-210-5709-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Stav inkluze žáků s lehkým mentálním postižením
Název anglicky Current State of Inclusion of Pupils with Mild Intellectual Disabilities
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of Pupils with Special Educational Needs V. od s. 63-78, 15 s. 2011.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055338
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5709-8
Klíčová slova česky podpůrná opatření vzdělávání inkluze pedagog žák s lehkým mentálním postižením kvalitativní výzkum hloubkový rozhovor učební strategie školní prostředí
Klíčová slova anglicky support measures education inclusion teacher pupil with mild intellectual disabilities qualitative research depth interview learning strategies school environment
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 2. 3. 2014 21:43.
Anotace
Kapitola prezentuje kvalitativní výzkumné šetření zaměřené na inkluzi žáků s lehkým mentálním postižením. Cílem výzkumného šetření bylo popsat faktory a podpůrná opatření, ovlivňující proces integrace/inkluze žáků s lehkým mentálním postižením v základních školách v Brně městě a Vyškově.
Anotace anglicky
This article presents a qualitative research aimed at the inclusion of pupils with mild mental disabilities. The aim of the research was to describe factors and support measures affecting the process of integration / inclusion of pupils with mild intellectual disabilities in primary schools in the city of Brno and Vyskov.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 01:47