J 2011

Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo

MYŠKA, Matěj

Základní údaje

Originální název

Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo

Název anglicky

Google AdWords Workshop: At the beginning, there was word

Autoři

Vydání

Revue pro právo a technologii, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1804-5383

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Článek v odborném periodiku

Obor

50500 5.5 Law

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Odkazy

Organizační jednotka

Právnická fakulta

Klíčová slova česky

právo ochranných známek; autorské právo

Klíčová slova anglicky

trademark law; copyright law

Štítky

Změněno: 23. 2. 2012 10:40, Mgr. Petra Georgala

Anotace

V originále

Příspěvek shrnuje závěry workshopu Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"

Anglicky

The article summarizes the results of the workshop Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"