2011
Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo
MYŠKA, MatějZákladní údaje
Originální název
Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo
Název anglicky
Google AdWords Workshop: At the beginning, there was word
Autoři
Vydání
Revue pro právo a technologii, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1804-5383
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Článek v odborném periodiku
Obor
50500 5.5 Law
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Odkazy
Organizační jednotka
Právnická fakulta
Klíčová slova česky
právo ochranných známek; autorské právo
Klíčová slova anglicky
trademark law; copyright law
Štítky
Změněno: 23. 2. 2012 10:40, Mgr. Petra Georgala
V originále
Příspěvek shrnuje závěry workshopu Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"
Anglicky
The article summarizes the results of the workshop Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"