MYŠKA, Matěj. Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo. Revue pro právo a technologii. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 2, č. 3, s. 4-5. ISSN 1804-5383.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Google AdWords Workshop: Na počátku bylo slovo
Název anglicky Google AdWords Workshop: At the beginning, there was word
Autoři MYŠKA, Matěj.
Vydání Revue pro právo a technologii, Brno, Masarykova univerzita, 2011, 1804-5383.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50500 5.5 Law
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Organizační jednotka Právnická fakulta
Klíčová slova česky právo ochranných známek; autorské právo
Klíčová slova anglicky trademark law; copyright law
Štítky rivok
Změnil Změnila: Mgr. Petra Georgala, učo 32967. Změněno: 23. 2. 2012 10:40.
Anotace
Příspěvek shrnuje závěry workshopu Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"
Anotace anglicky
The article summarizes the results of the workshop Google AdWords "Making Money by Riding on the Coattails of the Reputation of the Trademarks of Others OR an Inventive Business Model That Happens to Reveal the Flaws of the Traditional Perception of Trademark Use?"
VytisknoutZobrazeno: 18. 9. 2024 23:02