C 2011

Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders – Theoretical Approaches

BAZALOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders – Theoretical Approaches

Autoři

BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)

Vydání

První vydání. Brno, Talented Learner, od s. 149-166, 18 s. Výzkumné práce. Svazek 4. 2011

Nakladatel

Masarykova univerzita

Další údaje

Jazyk

angličtina

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Forma vydání

tištěná verze "print"

Kód RIV

RIV/00216224:14410/11:00055394

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-210-5701-2

Klíčová slova anglicky

autism spectrum disorders; English; language; education; teaching; learning

Příznaky

Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 16:47, doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.

Anotace

V originále

The research objective of this chapter is to offer research pesumption on the way students with autism spectrum disorders learn English language. There are many differences in individual learners. Some of them are excellent in English and some are not able to learn the language. Some strategies and specific approaches for mainstream and special classes’ teachers as well as parents are presented.

Česky

Výzkumné cíle prezentovaného textu se zabývají otázkami výuky anglického jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. Lze najít mnoho rozdílů v osvojování si jazyka u jednotlivých žáků. Někteří mají výborné výsledky v anglickém jazyce, jiní zakoušení nepřekonatelné obtíže. Nabízíme strategie a specifické přístupy pro učitele ze škol hlavního proudu a rodiče.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání