2011
Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders – Theoretical Approaches
BAZALOVÁ, BarboraZákladní údaje
Originální název
Teaching English to Learners with Autism Spectrum Disorders – Theoretical Approaches
Autoři
BAZALOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí)
Vydání
První vydání. Brno, Talented Learner, od s. 149-166, 18 s. Výzkumné práce. Svazek 4. 2011
Nakladatel
Masarykova univerzita
Další údaje
Jazyk
angličtina
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání
tištěná verze "print"
Kód RIV
RIV/00216224:14410/11:00055394
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
978-80-210-5701-2
Klíčová slova anglicky
autism spectrum disorders; English; language; education; teaching; learning
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
Změněno: 22. 1. 2013 16:47, doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
V originále
The research objective of this chapter is to offer research pesumption on the way students with autism spectrum disorders learn English language. There are many differences in individual learners. Some of them are excellent in English and some are not able to learn the language. Some strategies and specific approaches for mainstream and special classes’ teachers as well as parents are presented.
Česky
Výzkumné cíle prezentovaného textu se zabývají otázkami výuky anglického jazyka u dětí s poruchami autistického spektra. Lze najít mnoho rozdílů v osvojování si jazyka u jednotlivých žáků. Někteří mají výborné výsledky v anglickém jazyce, jiní zakoušení nepřekonatelné obtíže. Nabízíme strategie a specifické přístupy pro učitele ze škol hlavního proudu a rodiče.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr |
|