Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{970598, author = {Janík, Tomáš and Knecht, Petr and Solnička, David}, address = {Brno}, booktitle = {Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15}, edition = {1.}, editor = {T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.),}, keywords = {curricular reform; upper-secondary comprehensive school; research}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-5774-6}, pages = {7-16}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory}, url = {http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/janikknechtsolnicka.pdf}, year = {2011} }
TY - JOUR ID - 970598 AU - Janík, Tomáš - Knecht, Petr - Solnička, David PY - 2011 TI - Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021057746 KW - curricular reform KW - upper-secondary comprehensive school KW - research UR - http://www.ped.muni.cz/capv2011/sbornikprispevku/janikknechtsolnicka.pdf N2 - Příspěvek představuje koncepci výzkumu Kvalitní škola, který byl zaměřen na kurikulární reformu na gymnáziích, a dále metodický postup a vybrané výsledky jeho první fáze. Ta byla realizovaná formou řízených rozhovorů s koordinátory tvorby školních vzdělávacích programů na pilotních gymnáziích. Cílem výzkumu v této fázi bylo zachycení kurikulární reformy jako komplexu zahrnujícího řadu problémových okruhů (ideje a cíle kurikuální reformy, implementace kurikulární reformy, podpora reformy, reforma a možnosti rozvoje a profilace školy, učitel a kurikulární reforma, tvorba ŠVP vstupovaly a vliv dalších kurikulárních materiálů, ŠVP a realizace výuky, klíčové kompetence, autoevaluace a evaluace), které byly dále podrobněji zkoumány v dalších fázích výzkumu. ER -
JANÍK, Tomáš, Petr KNECHT a David SOLNIČKA. Kurikulání reforma na gymnáziích: rozhovory s koordinátory. Online. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová (Eds.),. \textit{Smíšený design v pedagogickém výzkumu: Sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického}. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s.~7-16. ISBN~978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-15.
|