JANÍK, Tomáš. Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu. In Knecht, P., Šumavská G. (Eds.), Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu. 1. vyd. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, 2011, s. 8-13. Kurikulum S. ISBN 978-80-86856-96-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu
Název česky Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu
Název anglicky Modern vocational school: The opions of pilot school teachers on curricular reform
Autoři JANÍK, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Praha, Knecht, P., Šumavská G. (Eds.), Moderní odborná škola. Názory učitelů pilotních škol na kurikulární reformu. od s. 8-13, 6 s. Kurikulum S, 2011.
Nakladatel Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/11:00055614
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-86856-96-4
Klíčová slova česky kurikulární reforma; střední odborné vzdělávání; výzkum; školní vzdělávací program
Klíčová slova anglicky curriculum reform; vocational education; research; School Educational Programmes
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed., učo 17210. Změněno: 14. 2. 2012 18:46.
Anotace
V kapitole jsou představeny teoretická a metodologická koncepce výzkumu, jehož cílem bylo zjistit názory učitelů pilotních SOŠ a SOU na kurikulární reformu. V řízených rozhovorech na 27 školách výzkumníci zjišťovali názory učitelů na: a) proces realizace ŠVP, b) faktory tento proces ovlivňující, c) funkce, které ŠVP ve školách naplňují.
Anotace anglicky
In the chapter, findings of a research project are presented, that consisted of a series of structured interviews with 27 headmasters, SEP coordinators and teachers at pilot secondary vocational schools. The interviews were aimed to document the process of developing the SEPs and to build understanding of a multitude of problems that accompany the process of curriculum development. The method of interviews made it possible to address other problems that are hidden or less tangible in nature.
VytisknoutZobrazeno: 14. 9. 2024 07:23