BARTOŇOVÁ, Miroslava. Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství. In BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: masarykova univerzita, 2010, s. 243-252, 9 s. ISBN 978-80-210-5383-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Některé aspekty inkluzivního vzdělávání v podmínkách primárního školství
Název česky Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings
Název anglicky Some of Aspects of Inclusive Education in Pre-School Education Settings
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, BARTOŇOVÁ, M.; VÍTKOVÁ, M. et. al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School, od s. 243-252, 9 s. 2010.
Nakladatel masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/10:00056805
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-210-5383-0
Klíčová slova česky inkluze edukace žák se speciálními vzdělávacími potřebami inkluzivní škola kurikulum
Klíčová slova anglicky Education Pupil with Special Educational Needs Inclusive School Curriculum
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 11. 4. 2012 20:58.
Anotace
Kapitola prezentuje některé z aspektů inkluzivního vzdělávání v podmínkách České republiky. Dále se zaměřuje na stručnou charakteristiku inkluze ve světle výzkumných šetření. Úžeji popisuje výsledky výzkumného projektu realizovaného na základních školách v rámci okresu Brno – venkov.
Anotace anglicky
The chapter presents some of Aspects of Inclusive Education in Czech Republic.Further more is focused on brief Specifications of Inclusion in terms of Research work. The attention is given to Results of Research Project, which was realized at Elementary Schools in the territory Brno Countryside.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 1. 9. 2024 06:14