-
TAUŠOVÁ, Kristýna. ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI A STRATEGIE UČENÍ – OVĚŘOVÁNÍ A MODIFIKACE KATEGORIÁLNÍCH SYSTÉMŮ PRO HODNOCENÍ UČEBNIC NĚMECKÉHO JAZYKA. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 147-156. Spisy pedagogické fakulty MU 159. ISBN 978-80-210-6109-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1091348/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Beurteilung von Deutschlehrwerken aus der Sicht der Lernstrategienunterstützung. In Linguistik-Tage in Prag, Tschechische Republik, 20. Jahrestagung der Gesellschaft für Sprache und Sprachen (GESUS) e.V., Praha, Metropolitní univerzita. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964012/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Entwurf eines Kriterienkataloges zur Beurteilung von Deutschlehrwerken aus der Sicht der Lernstrategienunterstützung. In Prager germanistische Studententagung PRAGESTT 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964009/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Lernstrategien in den Lehrwerken für Deutsch als zweite Fremdsprache – erste Ergebnisse. In 1. Germanistenkonferenz in der Slowakei, Bratislava, 2011. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964010/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 115-128. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN 978-80-210-5718-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970883/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Srovnávací analýza vzdělávacích oblastí RVP ZV:Cizí jazyk a Další cizí jazyk. Bulletin IVŠV 2011. Brno: Masarykova Univerzita, 2011, roč. 9, č. 4, s. 65-77.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/971776/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Strategie učení se v učebnicích německého jazyka. In Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků (METO). 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964014/cs
-
PEŠKOVÁ, Karolína a Kristýna TAUŠOVÁ. Zur Analyse des Lehrwerks Deutsch mit Max. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 2011, 1/2, s. 70-90. ISSN 1803-4411.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/973231/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 29-42. ISBN 978-80-210-5377-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/916726/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In Didaktika cizích jazyků v empirickém výzkumu. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964008/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Die Übereinstimmung der Lehrwerke für Deutsch als zweite Fremdsprache mit den Forderungen des Rahmenbildungsprogramms für die Grundbildung. In Janíková, Věra, Sorger Brigitte: Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Band 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 45-54. ISBN 978-80-210-5075-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/861199/cs
-
TAUŠOVÁ, Kristýna. Die Entwicklung der Lernkompetenz im Deutschunterricht. In Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Brno: PdF MU, 2008, s. 62-67. ISBN 978-80-210-4764-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/818113/cs
2012
2011
2010
2009
2008
Zobrazeno: 26. 12. 2024 00:48