Filtrování publikací

    2012

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. ŘEČOVÉ DOVEDNOSTI A STRATEGIE UČENÍ – OVĚŘOVÁNÍ A MODIFIKACE KATEGORIÁLNÍCH SYSTÉMŮ PRO HODNOCENÍ UČEBNIC NĚMECKÉHO JAZYKA. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová, S. (Eds.). Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 147-156. Spisy pedagogické fakulty MU 159. ISBN 978-80-210-6109-5.

    2011

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. Beurteilung von Deutschlehrwerken aus der Sicht der Lernstrategienunterstützung. In Linguistik-Tage in Prag, Tschechische Republik, 20. Jahrestagung der Gesellschaft für Sprache und Sprachen (GESUS) e.V., Praha, Metropolitní univerzita. 2011.
    2. TAUŠOVÁ, Kristýna. Entwurf eines Kriterienkataloges zur Beurteilung von Deutschlehrwerken aus der Sicht der Lernstrategienunterstützung. In Prager germanistische Studententagung PRAGESTT 2011. 2011.
    3. TAUŠOVÁ, Kristýna. Lernstrategien in den Lehrwerken für Deutsch als zweite Fremdsprache – erste Ergebnisse. In 1. Germanistenkonferenz in der Slowakei, Bratislava, 2011. 2011.
    4. TAUŠOVÁ, Kristýna. Receptivní řečové dovednosti a strategie učení – kategoriální systémy pro hodnocení učebnic německého jazyka. In Janíková, V., Píšová, M., Hanušová., S. a kol. Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 115-128. Spisy Pedag. fakulty Masarykovy univerzity 155. ISBN 978-80-210-5718-0.
    5. TAUŠOVÁ, Kristýna. Srovnávací analýza vzdělávacích oblastí RVP ZV:Cizí jazyk a Další cizí jazyk. Bulletin IVŠV 2011. Brno: Masarykova Univerzita, 2011, roč. 9, č. 4, s. 65-77.
    6. TAUŠOVÁ, Kristýna. Strategie učení se v učebnicích německého jazyka. In Metodologické otázky výzkumu výuky cizích jazyků (METO). 2011.
    7. PEŠKOVÁ, Karolína a Kristýna TAUŠOVÁ. Zur Analyse des Lehrwerks Deutsch mit Max. Brünner Hefte zu Deutsch als Fremdsprache. Brno: Masarykova univerzita, 2011, roč. 2011, 1/2, s. 70-90. ISSN 1803-4411.

    2010

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 29-42. ISBN 978-80-210-5377-9.
    2. TAUŠOVÁ, Kristýna. Návrh katalogu kritérií pro posuzování učebnic z hlediska podpory strategií učení. In Didaktika cizích jazyků v empirickém výzkumu. 2010.

    2009

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. Die Übereinstimmung der Lehrwerke für Deutsch als zweite Fremdsprache mit den Forderungen des Rahmenbildungsprogramms für die Grundbildung. In Janíková, Věra, Sorger Brigitte: Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Band 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 45-54. ISBN 978-80-210-5075-4.

    2008

    1. TAUŠOVÁ, Kristýna. Die Entwicklung der Lernkompetenz im Deutschunterricht. In Methoden der Sprachlehr- und Sprachlernforschung. Brno: PdF MU, 2008, s. 62-67. ISBN 978-80-210-4764-8.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 12. 2024 00:48