Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2019

    1. BÁRTA, Ondřej, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth. In European Conference on Educational Research (ECER) : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, Hamburg, 2 – 6 September 2019. 2019.
      URL
      Název česky: Vybrané ambivalence v učení mládeže s podporou ICT
      RIV/00216224:14210/19:00108064 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital Technologies; learning; youth; school
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 11:08.
    2. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ a Ondřej BÁRTA. Relationship between early computer use and ICT competence : Evidence from OECD Countries. In 18th Biennial EARLI Conference, 12.-16.8.2019, Aachen, Germany. 2019.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107579 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competencies; Educational technology; Secondary data analysis; Technology
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Klára Záleská, Ph.D., učo 342412. Změněno: 24. 3. 2020 10:01.
    3. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The relationship between the age at first computer use and students' perceived competence and autonomy in ICT usage : A mediation analysis. Computers & Education. 2019, roč. 141, NOV 2019, s. 1-14. ISSN 0360-1315. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103614.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00113977 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT competence; ICT autonomy; Early computer use; Mediation analysis; PISA 2015
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 1. 3. 2022 22:35.
    4. JUHAŇÁK, Libor, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The use of ICT by natives and immigrant children in Europe : Is there a difference? In Gómez Chova, Luis; López Martínez, Augustín; Candel Torres, Ignacio. ICERI2019 Proceedings. Seville, Spain: IATED Academy, 2019, s. 4266-4274. ISBN 978-84-09-14755-7.
      RIV/00216224:14210/19:00107974 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: use of ICT; immigrant children; PISA 2015; social and cultural capital; socio-economic status
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 10:42.

    2018

    1. BÁRTA, Ondřej, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Ambivalence in ICT-related learning. In Cyberspace Conference 2018, 30. listopadu – 1. prosince 2018, Brno. 2018.
      RIV/00216224:14210/18:00101473 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT; youth; learning; ambivalence
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:40.
    2. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Czech Republic and Norway on their path todigital education. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 4, s. 11-48. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-2.
      URL
      Název česky: Česká republika a Norsko na cestě k digitálnímu vzdělávání
      RIV/00216224:14210/18:00101591 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: implementation of ICT in education; educational policies; Czech Republic; Norway; comparative study

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:58.
    3. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. ICT in Czech Students’ Learning through the Lenses of PISA 2015: A Secondary Analysis. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
      URL
      RIV/00216224:14210/18:00101168 Prezentace na konferencích. angličtina. Itálie.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; students’ performance; PISA 2015; multilevel modelling
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 11. 4. 2019 10:56.
    4. BÁRTA, Ondřej, Helmut FENNES a Susanne GADINGER. Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Data Report. Vienna: Generation and Educational Science Institute, GENESIS, 2018, 60 s. 20180519. ISBN 978-3-9504413-3-8.
      RIV/00216224:14210/18:00103319 Účelové publikace. angličtina. Rakousko.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Fennes, Helmut (40 Rakousko) -- Gadinger, Susanne (276 Německo)
      Klíčová slova anglicky: Non-formal learning; learning mobility; youth; participation; citizenship.

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 09:27.
    5. BÁRTA, Ondřej, Helmut FENNES a Susanne GADINGER. Long-term Effects of Erasmus+ : Youth in Action on Participation and Citizenship. Main Findings from Interviews and Surveys between 2015 and 2017. Vienna: Generation and Educational Science Institute, GENESIS, 2018, 26 s. 20180519. ISBN 978-3-9504413-3-8.
      RIV/00216224:14210/18:00103318 Účelové publikace. angličtina. Rakousko.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Fennes, Helmut (40 Rakousko) -- Gadinger, Susanne (276 Německo)
      Klíčová slova anglicky: Non-formal learning; learning mobility; youth; participation; citizenship.

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 09:27.
    6. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The Relationship between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic. Orbis Scholae. Karolinum, 2018, roč. 12, č. 2, s. 37-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.292.
      URL
      RIV/00216224:14210/18:00101654 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; school performance; PISA 2015
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 23. 4. 2024 10:40.
    7. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015). In XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.
      URL URL
      Název anglicky: Learning of Czech pupils and their school performance in the era of digital technologies (secondary analysis of PISA 2015)
      RIV/00216224:14210/18:00101178 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; students' performance; PISA 2015
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 17. 4. 2019 14:25.
    8. BÁRTA, Ondřej a Tomáš DEŽELAN. Volunteering and Labour Market Research. International Comparison: Czech Republic and Slovenia. Praha: INEX-SDA, 2018, 40 s. Youth Employability via Volunteering.
      URL
      Název anglicky: Volunteering and Labour Market Research. International Comparison: Czech Republic and Slovenia.
      RIV/00216224:14210/18:00103317 Účelové publikace. angličtina. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Volunteering; employability; international comparison.

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 09:27.

    2017

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA, Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
      URL
      Název anglicky: Digital technologies in the lives of students from the perspective of empirical research
      RIV/00216224:14210/17:00100722 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digital technologies; student; formal and informal learning; school; family; virtual environment; research
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 15. 4. 2019 10:16.
    2. BÁRTA, Ondřej. Průzkumy v oblasti mládeže v rámci výzkumné sítě RAY. In Národní konference o mládeži 2017. 2017.
      URL
      Název anglicky: Research on youth within RAY Research Network
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Youth, youth research
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Ondřej Bárta, učo 191563. Změněno: 29. 1. 2018 10:29.

    2016

    1. BÁRTA, Ondřej. Dopady dobrovolnictví. In Mezinárodní kulatý stůl "Učení dobrovolnictvím", 16. 11. 2016, Praha. 2016.
      Název anglicky: Impacts of Volunteering
      RIV/00216224:14210/16:00093474 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Volunteering; impact assessment
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 12. 4. 2017 08:46.
    2. BÁRTA, Ondřej. Dopady účasti na mobilitách KA1 mezi účastníky a projektovými týmy. In Konference "Mládež (nejen) sobě", 12.-13. 12. 2016, Brno. 2016.
      Název anglicky: Impacts of KA1 Mobility Participation among Participants and Project Teams
      RIV/00216224:14210/16:00093475 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Impact assessment; learning mobility; project teams
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 12. 4. 2017 08:47.
    3. BÁRTA, Ondřej. Educational Inequalities in Tertiary Education in the Czech Republic. In Lecture at University of Florence, 12. 10. 2016, Italy. 2016.
      Název anglicky: Educational Inequalities in Tertiary Education in the Czech Republic
      RIV/00216224:14210/16:00091197 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. angličtina. Itálie.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inequalities; higher education
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 25. 4. 2017 11:04.
    4. BÁRTA, Ondřej. European Voluntary Service : History and Relevance for the Adult Learning and Education. In ESRALE International Conference : Adult Learning and Education in the Context of Cultural, Professional, and Community Development. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00090490 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Volunteering; adult education; adult learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Ondřej Bárta, učo 191563. Změněno: 18. 4. 2017 09:00.
    5. BÁRTA, Ondřej. European Voluntary Service : Impact Assessment in EVS and Youth Work Projects. In European Conference of Educational Research, ECER 2016, 23.-26. 8. 2016, Dublin. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00090689 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Irsko.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Volunteering; youth projects; youth work; impact assessment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Ondřej Bárta, učo 191563. Změněno: 18. 4. 2017 09:01.
    6. BÁRTA, Ondřej. Internationalization of the Higher Education Curriculum. In Lecture at University of Florence, 5. 10. 2016, Italy. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00091196 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. angličtina. Itálie.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Internationalization; higher education
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 25. 4. 2017 11:15.
    7. BÁRTA, Ondřej. Methodological Approaches in Non-Formal Learning Research. In Lecture at University of Florence, 11. 10. 2016, Italy. 2016.
      RIV/00216224:14210/16:00091195 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. angličtina. Itálie.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Methodology; non/formal learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 25. 4. 2017 11:18.
    8. BÁRTA, Ondřej a Petra, E. VOTOČKOVÁ. Mezinárodní projekty pro mládež výzkumnou optikou. In Mozaika. Bulletin evropských příležitostí. Praha: Dům zahraniční spolupráce, 2016, s. 3-3.
      Název anglicky: International Youth Projects Through Research Lenses
      RIV/00216224:14210/16:00092826 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Votočková, Petra, E. (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Youth; impact assessment; international projects

      Změnil: Mgr. Ondřej Bárta, učo 191563. Změněno: 18. 4. 2017 09:05.
    9. BÁRTA, Ondřej a Zuzana ŠMIDEKOVÁ. Non-formal Learning within Learning Mobility Area : Adult Learning and Educational Perspective. In Sava, Simona ; Novotný, Petr (edt.). Researches in Adult and Learning Education : the European Dimension. Firenze: Firenze University Press, 2016, s. 123-135. ISBN 978-88-6453-424-4.
      RIV/00216224:14210/16:00096681 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Itálie.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Šmideková, Zuzana (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Non-formal learning; young adults; European youth programmes; impact
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D., učo 341797. Změněno: 23. 4. 2019 22:02.
    10. BÁRTA, Ondřej. Projekty pro mládež výzkumnou optikou. Národní zpráva z šetření výzkumu RAY za období let 2010-2013. Praha: Dům zahraniční spolupráce, 2016, 75 s. První vydání. ISBN 978-80-88153-18-4.
      Fulltext PDF
      Název anglicky: Youth Projects through Research Lenses. National report from the RAY research 2010-2013
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Youth; youth research; youth projects; survey; Youth in Action

      Změnil: Mgr. Ondřej Bárta, učo 191563. Změněno: 25. 4. 2017 15:46.

    2015

    1. BÁRTA, Ondřej. LEARNING OF YOUNG ADULTS WITHIN THE YOUTH IN ACTION PROGRAMME: 2009-2013 QUANTITATIVE DATA. In International Conference EMPIRICAL RESEARCH IN ADULT LEARNING AND EDUCATION Conceptual and Methodological Problems. 2015.
      Název anglicky: LEARNING OF YOUNG ADULTS WITHIN THE YOUTH IN ACTION PROGRAMME: 2009-2013 QUANTITATIVE DATA
      Pedagogika a školství. angličtina. Srbsko.
      Klíčová slova anglicky: Non-formal learning; young adults; quantitative data analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Zuzana Vařejková, Ph.D., učo 321913. Změněno: 10. 2. 2016 21:23.

    2014

    1. BÁRTA, Ondřej, Josef BOČEK, Jan HUSÁK a Siyka KOVACHEVA. Mladí lidé a veřejné politiky v České republice. Praha: Nadace Open Society Fund Praha, 2014, 200 s. ISBN 978-80-87725-23-8.
      Webové stránky výstupu
      Název anglicky: Youth Policy Review: Czech Republic
      RIV/00216224:14210/14:00078740 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Boček, Josef (203 Česká republika) -- Husák, Jan (203 Česká republika) -- Kovacheva, Siyka (100 Bulharsko)
      Klíčová slova anglicky: Youth policy; review; recommendations

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 22:28.
    2. BÁRTA, Ondřej. Non-formal Learning: The Case of Youth in Action Programme. In ESRALE Summer Academy, Brno. 2014.
      Název česky: Neformální vzdělávání: Případ programu Mládež v akci
      RIV/00216224:14210/14:00078735 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Non-formal learning; evaluation
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 25. 3. 2015 13:22.
    3. BÁRTA, Ondřej. Občanská a politická participace mládeže v České republice. 2014.
      Název anglicky: Civic and Political Participation of Youth in the Czech Republic

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 28. 4. 2019 18:57.

    2013

    1. BÁRTA, Ondřej. Vzdělávací nerovnosti v České republice a sociální změna. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2013, roč. 18, č. 1, s. 105-118. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2013-1-7.
      URL Digitální knihovna FF MU
      Název anglicky: Inequalities in Education and Social Change in the Czech Republic
      RIV/00216224:14210/13:00082003 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Maximally Maintained Inequality; Effectively Maintained Inequality; tertiary education

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 5. 5. 2016 16:39.

    2012

    1. ZOUNEK, Jiří a Ondřej BÁRTA. Budoucí učitelé – přichází éra „digitální“ generace? In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu: Kvalita ve vzdělávání. 2012.
      Název anglicky: Future teachers – the dawn of a "digital generation"?
      RIV/00216224:14210/12:00061460 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: higher education; e-learning; research; study; student; personal learning environment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 8. 4. 2013 16:45.
    2. ROHLÍKOVÁ, Lucie, Jana VEJVODOVÁ, Jiří ZOUNEK a Ondřej BÁRTA. Informační a komunikační technologie a jejich využití při studiu na vysoké škole. In Kvalita ve vzdělávání : XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, Praha, 10.-12. září 2012. 2012.
      URL
      Název anglicky: Information and communication technologies and their use in study at the university
      RIV/00216224:14210/12:00061462 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Rohlíková, Lucie (203 Česká republika) -- Vejvodová, Jana (203 Česká republika) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: higher education; e-learning; research; study;student; personal learning environment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 7. 4. 2013 14:39.
    3. BÁRTA, Ondřej. Pedagogická evaluace. In Seminář IVIG 2012 Informační vzdělávání a informační gramotnost v teorii a praxi vzdělávacích institucí. 2012.
      Prezentace ke stažení
      Název česky: Pedagogická evaluace
      Název anglicky: Educational evaluation
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Evaluation methodology education
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 12. 2016 09:58.
Zobrazeno: 19. 9. 2024 09:12