Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. LUPAČ, Michal. Komparace vzdělávacích dokumentů se zaměřením na tělesnou výchovu v České republice, Nizozemsku, Švédském království a Anglii. Masarykova univerzita, 2020, 222 s.

    2019

    1. LUPAČ, Michal. Komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v Nizozemsku, Švédsku a Anglii – shrnutí výsledků. Online. Praha, 2019.
    2. LUPAČ, Michal. Komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v Nizozemsku, Švédsku a Anglii – shrnutí výsledků. 2019.
    3. LUPAČ, Michal. Komparace vzdělávacích programů z hlediska tělesné výchovy ve vybraných evropských státech: shrnutí výsledků. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2019.

    2018

    1. LUPAČ, Michal. Analýza projektovaného kurikula TV ve Švédsku: komparace s RVP ZV. Tělesná kultura. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, roč. 41, č. 1, s. 25-41. ISSN 1211-6521. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/tk.2018.003.
    2. VLČEK, Petr, Martina HABRDLOVÁ a Michal LUPAČ. Comparison of the PE content of the chosen primary curriculum documents in the Czech Republic, the Republic of Ireland and the Netherlands. In 13th FIEP European Congress and 29th World FIEP Congress from 26th to 29th September 2018. 2018.
    3. VLČEK, Petr, Martina HABRDLOVÁ a Michal LUPAČ. Comparison of the PE content of the chosen primary curriculum documents in the Czech Republic, the Republic of Ireland and the Netherlands. In 13th FIEP European Congress and 29th World FIEP Congress from 26th to 29th September 2018. 2018.
    4. MUŽÍK, Vladislav, Martina HABRDLOVÁ, Iva KOUŘILOVÁ a Michal LUPAČ. Kurikulum tělesné výchovy a profesní příprava učitelů. In Vědecký seminář kinantropologie, Ostravská univerzita. 2018.

    2017

    1. LUPAČ, Michal. Geocaching v tělesné výchově jako motivace k pohybu. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 142, č. 01, s. 39-43. ISSN 0323-0449.
    2. HABRDLOVÁ, Martina, Michal LUPAČ a Petr VLČEK. Srovnání obsahu vybraných kurikulárních dokumentů tělesné výchovy pro primární vzdělávání v Irsku, Nizozemsku a České republice. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2017, roč. 27, č. 3, s. 449-472. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2017-3-449.
    3. LUPAČ, Michal, Vladislav MUŽÍK a Petr VLČEK. Vliv tělovýchovných koncepcí a kvality projektovaného kurikula na realizaci tělesné výchovy v praxi. In Didactica Viva 2017. 2017.
    4. LUPAČ, Michal. Vývoj výzkumného nástroje pro komparaci kurikulárních dokumentů tělesné výchovy. In Fórum kinantropologie 2017. 2017. ISBN 978-80-87647-40-0.
    5. LUPAČ, Michal. Vývoj výzkumného nástroje pro komparaci kurikulárních dokumentů tělesné výchovy. In Fórum kinantropologie 2017. 2017.

    2016

    1. LUPAČ, Michal. Adaptační kurzy pro 1. třídy základních škol. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 140, č. 4, s. 44-48. ISSN 0323-0449.
    2. LUPAČ, Michal. Dílčí komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v České republice, Nizozemsku a Švédsku. In Fórum kinantropologie 2016: vzdělávání v kinantropologii. 2016.
    3. VLČEK, Petr, Tatjana PLANINC, Hana SVOBODOVÁ, Søren WITZEL CLAUSEN, Keld CONRADSEN, Irena HERGAN, Eduard HOFMANN, Mojca ILC KLUN, Michal LUPAČ, Vladislav MUŽÍK, Matej OGRIN, Hana ŠERÁKOVÁ, Vesna ŠTEMBERGER, Marek TRÁVNÍČEK, Maja UMEK a Esben VOLSHØJ. Integrating Physical Education and Geography - Case Study of the Czech Republic, Slovenia and Denmark. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2016, 169 s. Physical education and Health education, sv. 2. ISBN 978-80-210-8518-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8519-2016.
    4. VLČEK, Petr, Tatjana PLANINC, Hana SVOBODOVÁ, Søren WITZEL CLAUSEN, Keld CONRADSEN, Irena HERGAN, Eduard HOFMANN, Mojca ILC KLUN, Michal LUPAČ, Vladislav MUŽÍK, Matej OGRIN, Hana ŠERÁKOVÁ, Vesna ŠTEMBERGER, Marek TRÁVNÍČEK, Maja UMEK a Esben VOLSHØJ. Integrating Physical Education and Geography. A Case Study of the Czech Republic, Slovenia and Denmark. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 169 s. Tělesná výchova a výchova ke zdraví, sv. 2. ISBN 978-80-210-8518-3.
    5. VLČEK, Petr, Tatjana PLANINC, Hana SVOBODOVÁ, Søren WITZEL CLAUSEN, Keld CONRADSEN, Irena HERGAN, Eduard HOFMANN, Mojca ILC KLUN, Michal LUPAČ, Vladislav MUŽÍK, Matej OGRIN, Hana ŠERÁKOVÁ, Vesna ŠTEMBERGER, Marek TRÁVNÍČEK, Maja UMEK a Esben VOLSHØJ. Integrating Physical Education and Geography. A Case Study of the Czech Republic, Slovenia and Denmark. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 169 s. Tělesná výchova a výchova ke zdraví, sv. 2. ISBN 978-80-210-8519-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8519-2016.
    6. LUPAČ, Michal. Obsahová analýza kurikulárních dokumentů tělesné výchovy v Nizozemsku z hlediska vybraných faktorů kvality projektovaného kurikula: komparace s RVP ZV. Studia Sportiva. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 10, č. 1, s. 15-32. ISSN 1802-7679.
    7. MUŽÍK, Vladislav a Michal LUPAČ. Realizace kurikula tělesné výchovy v oblasti vědomostí. In Hana Klimtová. Pedagogická kinantropologie: Soubor referátů z mezinárodního semináře konaného 30. 3. – 31. 3. 2016. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita v Ostravě, Pedagogická fakulta, Katedra studií lidského pohybu, 2016, s. 13-16. ISBN 978-80-263-1051-8.

    2015

    1. LUPAČ, Michal. Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku. In Štefan Porubský, Zuzana Lynch. Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 1. vyd. Banská Bystrica: Belianum, 2015, s. 219-232. ISBN 978-80-557-1025-9.
    2. LUPAČ, Michal. Deskriptivní obsahová analýza projektovaného kurikula tělesné výchovy v Nizozemsku. In Kurikulárna reforma a perspektívy základnej školy. 2015.
    3. VLČEK, Petr, Vladislav MUŽÍK, Martina HABRDLOVÁ a Michal LUPAČ. Problém kongruece v kurikulu tělesné výchovy v České republice. In KURIKULÁRNA REFORMA A PERSPEKTÍVY ZÁKLADNEJ ŠKOLY. 2015.
    4. VLČEK, Petr, Vladislav MUŽÍK, Martina HABRDLOVÁ a Michal LUPAČ. Problém kongruece v kurikulu tělesné výchovy v České republice. In KURIKULÁRNA REFORMA A PERSPEKTÍVY ZÁKLADNEJ ŠKOLY. 2015.

    2014

    1. LUPAČ, Michal. Kategoriální systém jako nástroj pro komparaci kurikulárních dokumentů tělesné výchovy. In Karolína Pešková. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 16-30, 11 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
    2. LUPAČ, Michal a Jaroslav VRBAS. Komise evropského fóra zasedaly v Heidelbergu. Pohyb je život. Česká asociace Sport pro všechny, 2014, roč. 18, 1., s. 8-9. ISSN 1212-0669.
    3. LUPAČ, Michal. Komparace kurikulárních dokumentů tělesné výchovy – vývoj výzkumného nástroje a hledání koncepcí tělesné výchovy na základě analýzy dokumentů. In Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014.
    4. LUPAČ, Michal. Komparace projektovaného kurikula ve vybraných státech Evropy. In Matošková Petra (Ed.). Fórum pedagogické kinantropologie: sborník abstraktů, textů a prezentací ze semináře „Fórum pedagogické kinantropologie“ pořádaného ve dnech 24.–26. 9. 2014. Praha: Praha: Univerzita Karlova v Praze, Fakulta tělesné výchovy a sportu, 2014, s. 33-46. ISBN 978-80-87647-19-6.
    5. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
    6. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7838-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7838-2014.
    7. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
    8. MUŽÍK, Vladislav, Marek TRÁVNÍČEK, Jaroslav VRBAS, Hana ŠERÁKOVÁ a Michal LUPAČ. Pokusné ověřování účinnosti programu zaměřeného na změny v pohybovém a výživovém režimu žáků základních škol. In Fórum pedagogické kinantropologie. 2014.
    9. BEDŘICHOVÁ, Iva, Michal LUPAČ a Petr VLČEK. Psychomotorické pohybové aktivity zaměřené na rozvoj sociální oblasti dětí staršího školního věku. In Fórum pedagogické kinantropologie. 2014.
    10. VRBAS, Jaroslav a Michal LUPAČ. Zasedání komisí Evropského fóra psychomotoriky. Pohyb je život-Metodická příloha,. Česká asociace Sport pro všechny, 2014, roč. 18, č. 2, s. 9-10. ISSN 1212-0669.

    2013

    1. LUPAČ, Michal. Kategoriální systém jako nástroj pro komparativní výzkum kurikulárních dokumentů. In Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky (SKOLA 2013). 2013.
    2. LUPAČ, Michal. Představení projektu disertační práce. In Fórum pedagogické kinantropologie. 2013.
    3. LUPAČ, Michal. Východiska pro tvorbu výzkumného nástroje pro komparativní výzkum kurikulárních dokumentů tělesné výchovy. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 47-58. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 9. 2024 08:14