Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. ŠEVČÍK, Karel. Comparison of Financial Literacy Concept in Projected Curricula of Selected Countries. Lifelong Learning. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021, roč. 11, č. 3, s. 243-272. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20211103243.
    2. ŠEVČÍK, Karel. Srovnání koncepce finanční gramotnosti ČR a vybraných států USA. Pedagogická Orientace. Brno: Masaryk University, 2021, roč. 31, č. 1, s. 97-122. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2021-1-97.

    2018

    1. ŠEVČÍK, Karel. Finanční gramotnost ve výzkumu a v českých vzdělávacích dokumentech. In Komenský. 2018, s. 17-24. ISSN 0323-0449.
    2. ŠEVČÍK, Karel, Karolína PEŠKOVÁ a Tomáš JANKO. Učitelé základních škol a proměna jejich postojů ke kurikulární reformě: tři příběhy. Lifelong Learning. 2018, roč. 8, č. 3, s. 48-75. ISSN 1804-526X.

    2017

    1. ŠEVČÍK, Karel. Comparative analysis of national standards for financial literacy. In JURE 2017: Education in the light of multiple perspectives: Towards intertwining personalised and collaborative learning. 2017.
    2. ŠEVČÍK, Karel. Finanční gramotnost v projektovaném kurikulu Austrálie. Scientia in Educatione. Univerzita Karlova, 2017, roč. 8/2017, č. 1, s. 46-64. ISSN 1804-7106.
    3. ŠEVČÍK, Karel a Tomáš JANKO. Komparativní analýza standardů finanční gramotnosti v České republice a vybraných zahraničních státech. Orbis Scholae. Karolinum, 2017, roč. 11, č. 2, s. 11-29. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.55.
    4. JANÍK, Tomáš, Tomáš JANKO, Karolína PEŠKOVÁ, Michaela SPURNÁ, Petr KNECHT a Karel ŠEVČÍK. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů. In 25. výroční konference ČAPV: Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.

    2015

    1. ŠEVČÍK, Karel. Analýza finanční gramotnosti v českém kurikulu a srovnání s koncepcemi vybraných zahraničních států. In Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni, 2015. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.
    2. ŠEVČÍK, Karel. Analýza finanční gramotnosti v českém kurikulu a srovnání s koncepcemi vybraných zahraničních států. In Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu: Sborník anotací z XXIII. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 16. - 18. září 2015 v Plzni, 2015. 2015.
    3. ŠEVČÍK, Karel. Apologetika finanční gramotnosti. Pedagogická orientace. Česká pedagogická společnost o.s., 2015, roč. 25, č. 3, s. 465-471. ISSN 1211-4669.
    4. ŠEVČÍK, Karel. Finanční gramotnost ve vzdělávání. Universitas. Masarykova univerzita, 2015, s. 18-21.
    5. ŠEVČÍK, Karel. Komparativní analýza standardů pro rozvoj finanční gramotnosti v České republice a vybraných zahraničních státech. In Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2015.
    6. ŠEVČÍK, Karel. OECD (2014). PISA 2012 Results: Students and Money: Financial Literacy Skills for the 21st Century (Volume VI). [recenze]. Brno: Pedagogická orientace, 2015, 2 s. Roč. 25; č. 4. ISSN 1211-4669.
    7. ŠEVČÍK, Karel. Průvodce k rozvoji finanční gramotnosti: rozvoj finanční gramotnosti nejen pro žáky. [recenze]. Komenský, 2015, 2 s. Roč. 140; č. 2.

    2014

    1. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
    2. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7838-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7838-2014.
    3. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Michal LUPAČ, Karel ŠEVČÍK, Tomáš DOLEŽAL, Josef MORAVEC, Pavla SÝKOROVÁ a Tereza ČEŠKOVÁ. Kurikulum základní školy: metodologické přístupy a empirická zjištění. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 132 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, sv. 38. ISBN 978-80-210-7582-5.
    4. ŠEVČÍK, Karel. Ukotvení finanční gramotnosti v projektovém kurikulu se zaměřením na základní školy v České a Slovenské republice. In Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV. 2014. ISBN 978-80-210-7493-4.
    5. ŠEVČÍK, Karel. Ukotvení finanční gramotnosti v projektovém kurikulu se zaměřením na základní školy v České a Slovenské republice. In Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV. 2014.
    6. ŠEVČÍK, Karel. Ukotvení finanční gramotnosti v projektovém kurikulu se zaměřením na základní školy v České a Slovenské republice. In Novotná Jiřina. Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 159-164. ISBN 978-80-210-7598-6.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 9. 2024 19:21