Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@proceedings{1390282, author = {Janík, Tomáš and Janko, Tomáš and Pešková, Karolína and Spurná, Michaela and Knecht, Petr and Ševčík, Karel}, booktitle = {25. výroční konference ČAPV: Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu}, keywords = {attitudes towards curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, semi-structured interview}, language = {cze}, title = {Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů}, year = {2017} }
TY - CONF ID - 1390282 AU - Janík, Tomáš - Janko, Tomáš - Pešková, Karolína - Spurná, Michaela - Knecht, Petr - Ševčík, Karel PY - 2017 TI - Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů KW - attitudes towards curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, semi-structured interview N2 - Cílem příspěvku je představit hlavní výsledky výzkumného šetření, které zjišťovalo, jak učitelé ZŠ vnímají proběhlou kurikulární reformu a zda existuje souvislost mezi jejich postoji k reformě a používáním kurikulárních dokumentů v praxi. Šetření je druhou fází projektu GAČR Mezi akceptací a resistencí: Vnímání kurikulárních změn učiteli v období deseti let implementace reformy (GA15-05122S), který analyzuje, jak učitelé (ne)přijímají kurikulární reformu po deseti letech od jejího etablování na školách. ER -
JANÍK, Tomáš, Tomáš JANKO, Karolína PEŠKOVÁ, Michaela SPURNÁ, Petr KNECHT a Karel ŠEVČÍK. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů. In \textit{25. výroční konference ČAPV: Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu}. 2017.
|