Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. DLOUHÁ, Dana, Lenka KISSOVÁ a Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ. Příklady dobré praxe ve vzdělávání (nejen) se speciálními vzdělávacími potřebami v době distanční výuky. Komenský odborný časopis pro učitele základní školy. 2022, roč. 146, č. 04, s. 48-55.
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 29. 8. 2024 11:20.

    2021

    1. DLOUHÁ, Dana, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka KISSOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ a Lenka FELCMANOVÁ. Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami. 2021.
      URL
      Název česky: Dobrá praxe v online prostředí s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
      Název anglicky: Good Practice in Online Environment Instruction of Students with Special Education Needs
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: online instruction; students with special education needs; primary schools; good practice

      Změnila: Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D., učo 426872. Změněno: 23. 4. 2021 10:52.
    2. MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Veronika a Lenka KISSOVÁ. Kompetence učitelů: Strategie versus osobní zkušenost. In 29. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021.
      Sborník konference
      Název anglicky: Teachers´ competences: Strategic versus personal view
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Teachers’ competences, inclusive education, attitudes, professional framework
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D., učo 426872. Změněno: 20. 9. 2021 09:51.
    3. KISSOVÁ, Lenka, Katarína SLEZÁKOVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka FELCMANOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Lenka GAJZLEROVÁ a Martin VRUBEL. Sumář dobré praxe - sdílení praxe v inkluzi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 270 s.
      URL
      Název anglicky: Summary of good practice - sharing practice in inclusion
      RIV/00216224:14410/21:00129487 Přehledové a vzdělávací texty. čeština. Česká republika.
      Kissová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Felcmanová, Lenka (203 Česká republika) -- Mavrogiannopoulou Lapšanská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; school vision; attitudes of directors; parental involvement; cooperation; material conditions

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 28. 2. 2023 13:09.
    4. KISSOVÁ, Lenka, Katarína SLEZÁKOVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka FELCMANOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Lenka GAJZLEROVÁ a Martin VRUBEL. Sumář dobré praxe. Zkušenosti s inzkluzivním vzděláváním. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-280-0270-1.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Summary of Best Practice. Experiences in Inclusive Education

      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; elementary school; school climate; best practice cooperation; well-being

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 3. 2023 10:24.
    5. KISSOVÁ, Lenka a Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ. Teachers’ competences: strategic versus personal view. In International Scientific Conference ICOLLE 2021. 2021.
      URL
      Název česky: Kompetence učitelů: Strategický versus osobní pohled
      Název anglicky: Teachers’ competences: strategic versus personal view
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Teachers' competences, inclusive education, attitudes, professional framework
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Bc. Lenka Kissová, Ph.D., učo 426872. Změněno: 20. 9. 2021 10:17.

    2020

    1. MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Veronika. Feuerstein ve školní lavici. 2020.
      URL
      Název česky: Feuerstein ve školní lavici
      Název anglicky: Feuerstein in classroom
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Veronika Mavrogiannopoulou Lapšanská, učo 363669. Změněno: 3. 2. 2021 10:17.

    2016

    1. LAPŠANSKÁ, Veronika. Otevřená metoda koordinace jako nástroj v evropském vládnutí. Současná Evropa. Praha: Nakladatelství Oeconomica, 2016, roč. 21, č. 1, s. 16-28. ISSN 1804-1280.
      URL
      Název anglicky: Open Method of Coordination in European Governance
      Politologie a politické vědy. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Blanka Farkašová, učo 97333. Změněno: 29. 1. 2018 14:51.
    2. LAPŠANSKÁ, Veronika. Zoë Irving, Kevin Farnsworth (eds.): Social Policy in Times of Austerity: Global Economic Crisis and the New Politics of Welfare. Mezinárodní vztahy. Ústav mezinárodních vztahů, 2016. ISSN 0323-1844.
      URL
      Název anglicky: Zoë Irving, Kevin Farnsworth (eds.): Social Policy in Times of Austerity: Global Economic Crisis and the New Politics of Welfare
      Politologie a politické vědy. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Veronika Mavrogiannopoulou Lapšanská, učo 363669. Změněno: 29. 9. 2016 11:14.
Zobrazeno: 19. 11. 2024 02:22