Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2015

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: první krok k zlepšení. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2015. 2015.
      Název anglicky: Surveying and Assessing Pre-Service Teachers’ Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving
      RIV/00216224:14640/15:00086978 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Roma students; teacher preparation; teacher preparation; student attitudes
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 27. 3. 2016 21:00.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka a Mary BENEDETTI. Surveying and Assessing Pre-Service Teachers’ Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving. In Danielová, L., Schmied, J. Sborník z mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2015. Brno. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015, s. 51-61. ISBN 978-80-7509-287-8.
      Název česky: Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: První krok k zlepšení
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Roma students; teacher preparation; teacher preparation; student attitudes

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 22. 3. 2016 17:42.

    2012

    1. DVOŘÁKOVÁ, Daniela a Radka MLÝNKOVÁ. ESAP and EGAP as a Part of Pre-Service Teacher Training. Banská Bystrica, Slovensko: Depart. of Language Communication in Business, Fac. of Economics, Matej Bel University, Banská Bystrica, 2012. ISBN 978-80-557-0411-1.
      Název anglicky: ESAP and EGAP as a Part of Pre-Service Teacher Training
      Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: English for general academic purposes, English for specific academic purposes, courses, tertiary education

      Změnila: Mgr. Daniela Dvořáková, učo 103675. Změněno: 14. 11. 2012 08:54.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Jazyk pro odborné a akademické účely ve výuce studentů Pedagogické fakulty MU. In Kaščáková,E., Mihoková,K. FORLANG: Cudzie jazyky v akademickom prostredí. Periodický zborník vedeckých príspevkov vydaný pri príležitosti 60. výročia založenia Technickej univerzity v Košiciach a Katedry jazykov. Technická univerzita v Košiciach, 2012, s. 104-110. ISBN 978-80-553-0982-8.
      Název česky: Jazyk pro odborné a akademické účely ve výuce studentů Pedagogické fakulty MU
      Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 3. 2013 14:30.

    2011

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2011, s. 254-263. ISBN 978-80-244-2815-4.
      Název anglicky: Increasing Pupils’ Language Competencies in English Language Using Different Teaching Methods
      čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 6. 6. 2013 15:25.

    2010

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky. In Janíková, V., Hanušová, S. (eds.). Cizí jazyky ve výzkumu. První vydání. Brno: Masarykova univerzita., 2010, s. 103-112. ISBN 978-80-210-5377-9.
      Název česky: Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky
      Název anglicky: English Language Instruction in Heterogenous Classes of Elementary Schools Using Alternative Techniques and Methods
      RIV/00216224:14410/10:00046310 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Integration/inclusion; foreign language teaching; foreign language acquisition; specific learning disabilities; experiment; action research; TPR; multisensory approach; phonological and phonemic awareness

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 26. 4. 2011 16:46.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Zvyšování jazykových kompetencí žáků v anglickém jazyce pomocí různých výukových metod. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů DSP VIII. 2010.
      Název anglicky: Increasing pupils’ language competences in English language using different teaching methods

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 20:02.

    2009

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Application of Alternative Methods of Language Teaching in English Language Classes Including Students with Specific Learning Disabilities. In International Conference of Student Research, Scholarly and Creative Activity: Foreign Languages and Cultures 2009. 2009.
      Název česky: Aplikace alternativních metod výuky v hodinách anglického jazyka zahrnujících žáky se specifickými poruchami učení

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 20:20.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení. In Pavlovská Marie, Remsová Lenka. Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV/ Drama Education for Children with Special Needs in the Context of the Framework for Reference for Elementary Education. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 219-222, 233 s. ISBN 978-80-210-4849-2.
      Název česky: Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
      Název anglicky: Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
      RIV/00216224:14640/09:00051255 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 13. 4. 2012 11:50.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se speicickými poruchami učení. In Dramatická výchova pro děti se speciálními potřebami v kontextu RVP ZV. 2009.
      Název anglicky: Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:45.
    4. MLÝNKOVÁ, Radka. Možnosti využití TPR a rozvoje fonologického/fonematického uvědomění v hodinách cizího jazyka. Komenský - odborný časopis pro učitele základní školy. Brno: Pedagogická fakulta MU Brno, 2009, roč. 133, č. 5, s. 24 - 29. ISSN 0323-0449.
      Název anglicky: Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes
      RIV/00216224:14640/09:00051256 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 25. 2. 2010 12:54.
    5. MLÝNKOVÁ, Radka. Third place for an outstanding paper presentation at the International Conference of Student Research, Scholarly and Creative Activity: Foreign Languages and Cultures 2009. Constantine the Philosopher University in Nitra, 2009.
      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:33.

    2008

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Metoda TPR. In Konference České společnosti ”Dyslexie” a Společnosti pro podporu a rozvíjení čtenářství. 2008.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:12.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Problematické aspekty výuky cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido, 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:54.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Závislost efektivity výuky cizího jazyka na výukových metodách v aplikaci na děti se specifickými poruchami učení. In Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 2008. ISBN 978-80-7315-167-6.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 1. 7. 2010 16:44.

    2007

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Alternative Methods of TFL to Students with LD. In Ways to Teaching and Learning. 2007. vyd. Hradec Králové: Department of English Language and Literature, Pedagogical Faculty, UHK, 2007, s. 87-91. ISBN 978-80-7041-321-0.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 1. 7. 2010 16:39.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Alternativní metody ve výuce cizího jazyka u žáků s SPU i žáků intaktních. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. Olomouc: Votobia, 2007, 470 s. ISBN 978-80-7220-306-2.

      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 13. 12. 2007 18:19.
    3. MLÝNKOVÁ, Radka. Alternativní metody ve výuce cizího jazyka u žáků s SPU i žáků intaktních. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů. V. 2007.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:52.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana a Radka MLÝNKOVÁ. Problematika výuky angličtiny u žáků se specifickými poruchami učení pohledem učitele. In Bartoňová, M.: Specifické poruchy učení v kontextu vzdělávacích oblastí RVP ZV / Specific learning difficulties in context of educational spheres of Framework education programme for primary education. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 167-182, 15 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-162-1.
      Název anglicky: Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view
      RIV/00216224:14410/07:00022560 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mlýnková, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with specific learning difficulties; teaching English; alternative methods; e-learning course.
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:56.

    2006

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Approaches to Teaching English to Pupils with Learning Disabilities. In Ways to Teaching and Learning. 2006.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:45.

    2005

    1. MLÝNKOVÁ, Radka. Výuka cizích jazyků u jedinců se specifickými poruchami učení. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 1.vyd. Olomouc: Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, vydala VOTOBIA Olomouc, 2005, s. 271-273. ISBN 80-7220-246-4.
      Název anglicky: Teaching Foreign Languages To Students With Specific Learning Difficulties

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 27. 3. 2006 15:07.
    2. MLÝNKOVÁ, Radka. Výuka cizích jazyků u jedinců se specifickými poruchami učení. In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů III. 2005.
      Název česky: Výuka cizích jazyků u jedinců se specifickými poruchami učení
      Název anglicky: Teaching Foreign Languages to Individuals with Specific Learning Difficulties

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:24.
Zobrazeno: 19. 10. 2024 15:53