česky | in English
Název anglicky: Surveying and Assessing Pre-Service Teachers’ Attitudes to Roma Students: The First Step in Improving
RIV/00216224:14640/15:00086978 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Roma students; teacher preparation; teacher preparation; student attitudes
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 27. 3. 2016 21:00.
Název česky: Průzkum a zhodnocení postojů studentů učitelských oborů k romským studentům: První krok k zlepšení
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Roma students; teacher preparation; teacher preparation; student attitudes
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 22. 3. 2016 17:42.
Název anglicky: ESAP and EGAP as a Part of Pre-Service Teacher Training
Jazykověda. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: English for general academic purposes, English for specific academic purposes, courses, tertiary education
Změnila: Mgr. Daniela Dvořáková, učo 103675. Změněno: 14. 11. 2012 08:54.
Název česky: Jazyk pro odborné a akademické účely ve výuce studentů Pedagogické fakulty MU
Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 3. 2013 14:30.
Název anglicky: Increasing Pupils’ Language Competencies in English Language Using Different Teaching Methods
čeština. Česká republika.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 6. 6. 2013 15:25.
Název česky: Výuka anglického jazyka v heterogenních třídách základních škol s využitím alternativních technik a metod výuky
Název anglicky: English Language Instruction in Heterogenous Classes of Elementary Schools Using Alternative Techniques and Methods
RIV/00216224:14410/10:00046310 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Integration/inclusion; foreign language teaching; foreign language acquisition; specific learning disabilities; experiment; action research; TPR; multisensory approach; phonological and phonemic awareness
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 26. 4. 2011 16:46.
Název anglicky: Increasing pupils’ language competences in English language using different teaching methods
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 20:02.
Název česky: Aplikace alternativních metod výuky v hodinách anglického jazyka zahrnujících žáky se specifickými poruchami učení
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 20:20.
Název česky: Dramatická výchova ve výuce cizího jazyka u žáků se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
RIV/00216224:14640/09:00051255 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: drama education; special needs; specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 13. 4. 2012 11:50.
Název anglicky: Drama Education in Teaching Foreign Language to Pupils with Specific Learning Disabilities
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:45.
Název anglicky: Possibilities of using TPR and development of phonological and phonemic awareness in foreign language classes
RIV/00216224:14640/09:00051256 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Mlýnková, Radka (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: specific learning disabilities; foreign language instruction; methods of foreign language instruction; phonological and phonemic awareness; TPR
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 25. 2. 2010 12:54.
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:33.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 19:12.
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:54.
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 1. 7. 2010 16:44.
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 1. 7. 2010 16:39.
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 13. 12. 2007 18:19.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:52.
Název anglicky: Teaching English in classes with pupils with specific learning difficulties from teacher's point of view
RIV/00216224:14410/07:00022560 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Hanušová, Světlana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mlýnková, Radka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with specific learning difficulties; teaching English; alternative methods; e-learning course.
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D., učo 33747. Změněno: 13. 9. 2014 06:56.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:45.
Název anglicky: Teaching Foreign Languages To Students With Specific Learning Difficulties
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 27. 3. 2006 15:07.
Název česky: Výuka cizích jazyků u jedinců se specifickými poruchami učení
Název anglicky: Teaching Foreign Languages to Individuals with Specific Learning Difficulties
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Radka Mlýnková, učo 53832. Změněno: 2. 1. 2011 18:24.