-
ČAPKA, František a Pavel VYHŇÁK. Mezipředmětové vztahy a postavení dějepisu při výuce integrovaného vědního základu 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. In Dějepisné výzvy mezioborovým vztahům. první. Ústí nad Labem: Filozofická fakulta Univerzity Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, 2010, s. 107-114. Acta Universitatis Purkynianae, Facultatis Philoso. ISBN 978-80-7414-257-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1080830/cs
-
ČAPKA, František a Pavel VYHŇÁK. History in the Integrated Education in the Process of the Acquisition of Teacher´s Competencies in the Students of Pedagogy Department of the Masaryk University in Brno. In Education and Integrative Process. Historical and Present Contexts. první. Wroclaw: ATUT, 2009, s. 143-150. Historical and Present Contexts. ISBN 978-83-7432-572-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/911552/cs
-
HOFMANN, Eduard; Hana SVATOŇOVÁ; Boris RYCHNOVSKÝ; František ČAPKA; Iva FRÝZOVÁ; Helena JEDLIČKOVÁ; Irena PLUCKOVÁ; Ladislav DVOŘÁK a Pavel VYHŇÁK. Pracovní listy a studijní materiály k terénní výuce. 1. vyd. Katedra geografie PdF MU, 2009, 73 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1103093/cs
-
VYHŇÁK, Pavel a Pavel SOCHOR. Otázky současného doktorského studia v oboru pedagogika na PdF MU. Brno: Bulletin Centra pedagogického výzkumu PdF MU, 2008, s. 22-24. ISBN 978-80-210-4753-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/814100/cs
2010
2009
2008
Zobrazeno: 20. 7. 2025 09:52