ESF:PHMA2 Marketing II - Informace o předmětu
PHMA2 Marketing II
Ekonomicko-správní fakultapodzim 2003
- Rozsah
- 2/2/0. 5 kr. Ukončení: zk.
- Vyučující
- Ing. Michael Doležal (přednášející)
Ing. Klára Kašparová, Ph.D. (přednášející) - Garance
- prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
Katedra podnikové ekonomiky a managementu – Ekonomicko-správní fakulta
Kontaktní osoba: Dana Krejčí - Rozvrh
- St 7:40–9:15 P103
- Rozvrh seminárních/paralelních skupin:
PHMA2/02: St 11:05–12:45 S308, M. Doležal
PHMA2/03: St 12:50–14:30 S308, M. Doležal
PHMA2/04: Út 14:35–16:15 S306, M. Doležal - Předpoklady
- PHMARI Marketing I || MAR4 Marketing I
- Omezení zápisu do předmětu
- Předmět je otevřen studentům libovolného oboru.
Předmět si smí zapsat nejvýše 102 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/102, pouze zareg.: 0/102, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/102
Jiné omezení: max. 20 cizích studentů; cvičení pouze pro studenty ESF - Cíle předmětu
- Marketing II (PHMA2) Základní cíl: seznámení se základními principy a praktickými postupy marketingové komunikace firmy a marketingového výzkumu. Výuka navazuje na přednášky a cvičení především Marketing I - Základů marketingového řízení. Vychází z principů a postupů marketingové komunikace. Větší váha je tentokrát kladena na vlastní praktické aplikace konkrétních propagačních a reklamních přístupů, vycházejících právě z koncepce marketingové komunikace. Zahraniční přístupy jsou konfrontovány se současnou situací a praxí v našich reklamních agenturách. Zvláštní pozornost je věnována otázkám praktické spolupráce s reklamní a propagační firmou. V oblasti marketingového výzkumu budou probrány základní metodologické principy výběru vzorku i sběru informací v terénu, včetně jejich statistického zpracování. Marketingový výzkum je chápán jako součást MIS a základní předpoklad marketingové komunikace. Podmínkou pro udělení zápočtu je aktivní účast při výuce, zpracování a včasné odevzdání seminární práce. Zkouška je ústí a do výsledné známky se započítává také celková aktivní účast na seminářích, včetně kvality seminární práce. Požadavky k zápočtu: aktivní účast na seminářích a řešení případových studií. Forma zkoušky: ústní.
- Literatura
- FORET, Miroslav. Jak komunikovat se zákazníkem : co a jak chci sdělit, jakou cestou, příklady z českého prostředí. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, 200 s. ISBN 8072262929. info
- SMITH, P. R. Moderní marketing. Vyd. 1. Praha: Computer Press, 2000, xxiv, 518. ISBN 8072262521. info
- SEKOT, Aleš a Michael DOLEŽAL. Marketing v kostce. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2002, 104 s. ISBN 80-210-2935-8. info
- NĚMEC, Petr. Public relations :praxe komunikace s veřejností. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 167 s. ISBN 80-85943-20-4. info
- HESKOVÁ, Marie. Marketingová komunikace součást marketingového mixu. Vyd. 1. V Praze: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2001, 77, 29. ISBN 8024501767. info
- Další komentáře
- Předmět je vyučován každoročně.
- Statistika zápisu (podzim 2003, nejnovější)
- Permalink: https://is.muni.cz/predmet/econ/podzim2003/PHMA2