ZUR317 Blok expertů (téma A)

Fakulta sociálních studií
jaro 2009
Rozsah
blok 24 h. 4 kr. Ukončení: z.
Vyučující
Ing. Rudolf Burgr, Ph.D. (cvičící)
PhDr. Juraj Groch (cvičící)
Mgr. et Mgr. Miroslav Mašek (cvičící)
Garance
prof. PhDr. Jiří Pavelka, CSc.
Katedra mediálních studií a žurnalistiky – Fakulta sociálních studií
Kontaktní osoba: Drahomíra Soldánová
Rozvrh
Čt 14:00–17:40 Studio 527
Předpoklady
SOUHLAS
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Mateřské obory/plány
předmět má 8 mateřských oborů, zobrazit
Cíle předmětu
Název: Tvorba komunikační strategie a její realizace
Soubor přednášek se bude týkat tvorby mediální strategie pro velkou společnost od zadání, sběru dat, po vytvoření komunikační strategie až po její realizace včetně dokumentu, které je k tomu potřeba vytvořit.
Výstupem kurzu budou dvě práce:
- napsání komunikační strategie
- vytvoření press kitu
Literatura
  • Grunig, James E. and Hunt, Todd: Managing Public Relations New York, Rinehart and Winston 1984
  • Grunig, James E.: Excellence in Public Relations and Communication Management Hillsdale, Erlbaum 1992
  • Windahl, Sven and Signitzer, Benno: Using Communication Theory, An Introduction to Planned Communication London, Sage 1992
  • Rogers, Everett M. and Kincaid, D.L.: Communication Networks New York, The Free Press 1981
Metody hodnocení
Projektové semináře a přednášky. Podmínkou pro udělení zápočtu bude vypracování a odevzdání dvou úkolů uvedených v anotaci.
Informace učitele
Učitel: Juraj Groch (PR agentura APC)
Den: čtvrtek 14.00 – 18.00
Rozsah: 6 x 4 hodiny
Výuka začne ve čtvrtek 19. 2. ve 14 hodin.
Další komentáře
Předmět je dovoleno ukončit i mimo zkouškové období.
Předmět je vyučován každoročně.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 2005, jaro 2006, podzim 2006, jaro 2007, jaro 2008, podzim 2008, podzim 2011, jaro 2012, jaro 2014, podzim 2015.