ZOUNEK, Jiří. Online technologie v dnešní škole. Řízení školy. Praha: Wolters Kluwer ČR, roč. 10, č. 3, s. 21-23. ISSN 1214-8679. 2013.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Online technologie v dnešní škole
Název anglicky Online technologies in present schools
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Řízení školy, Praha, Wolters Kluwer ČR, 2013, 1214-8679.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00068169
Organizační jednotka Filozofická fakulta
Klíčová slova česky online technologie; e-learning; žáci; škola; učitelé; učení
Klíčová slova anglicky online technologies; e-learning; pupils; students; school; teachers; learning
Štítky rivok, RIVZ
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 15. 4. 2014 15:33.
Anotace
Vývoj online technologií v poslední době přináší pro výuku jednu obrovskou výhodu – učitelé nemusí nutně používat složité a drahé technologie, ale mohou si vybrat ze široké škály služeb dostupných (zdarma) na internetu a ty pak používat ve výuce v souladu s vlastním pojetím výuky. V tomto článku autor vysvětluje, co je vhodné brát v úvahu, chtějí-li učitelé využívat online technologie v běžné školní výuce. Dále se zaměří na příklady online technologií, jejichž možnosti autor ukazuje v rámci pedagogické typologie.
Anotace anglicky
The development of online technologies has brought to teach one huge advantage - the teachers do not necessarily have to use complex and expensive technology, but they can choose from a wide range of services available (free) on the Internet and they will use in teaching according to their own approaches to teaching. In this article the author explains what is to be taken into account if teachers want to use online technologies in school education. Furthermore, the focus on examples of online technologies, the author shows the possibilities in educational typology.
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 15:02