ZOUNEK, Jiří a Petr SUDICKÝ. Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning. Online. In Beseda, Jan; Machát, Zbyněk. 8th conference reader DisCo 2013. Praha: Center for Higher Education Studies, 2013, s. 58-63. ISBN 978-80-86302-45-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Heads in the Cloud: Pros and Cons of Online Learning
Název česky Být, či nebýt online: Výhody a nevýhody online vzdělávání
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) a Petr SUDICKÝ (203 Česká republika, domácí).
Vydání Praha, 8th conference reader DisCo 2013, od s. 58-63, 6 s. 2013.
Nakladatel Center for Higher Education Studies
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
Kód RIV RIV/00216224:14210/13:00069509
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 978-80-86302-45-4
Klíčová slova česky e-learning; online technologie; výhody; nevýhody; pedagogický výzkum
Klíčová slova anglicky e-learning; online technologies; advantages; disadvantages; education research
Štítky e-learning, RIVZ
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:21.
Anotace
The present paper deals with possible positive and negative experiences of using online technologies in teaching and learning. Here, the word possible is central as completely generally applicable issues may hardly be traced. The aim of the paper is to highlight such advantages and disadvantages of online learning that tend to recur rather frequently in a number of pedagogical situations and contexts.
Anotace česky
Příspěvek pojednává o možných pozitivech i negativech používání online technologií ve výuce a učení. Záměrně je použito slovo "možných", protože jen stěží lze totiž vymezit ty obecně platné. Obsahem příspěvku je proto výběr často uváděných výhod a nevýhod. Autoři příspěvku vycházejí z rozsáhlého a důkladného studia českých a zejména zahraničních odborných zdrojů, ale také z vlastních empirických výzkumů v oblasti vysokoškolského vzdělávání, které realizovali v posledních letech. Jednalo se o výzkumy využívající kvalitativní i kvantitativní výzkumné postupy.
VytisknoutZobrazeno: 26. 4. 2024 21:18