Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@book{1136135, author = {Janko, Tomáš}, address = {Brno}, doi_mu = {http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6400-2013}, edition = {1. elektron. vydání}, keywords = {textbook evaluation; visuals; geography; textbooks}, howpublished = {elektronická verze "online"}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-6400-3}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace}, url = {https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/16}, year = {2013} }
TY - BOOK ID - 1136135 AU - Janko, Tomáš PY - 2013 TI - Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace VL - Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Sv. 30 PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021064003 KW - textbook evaluation KW - visuals KW - geography KW - textbooks UR - https://munispace.muni.cz/index.php/munispace/catalog/book/16 N2 - Publikace se zaměřuje na problematiku nonverbálních prvků v učebnicích zeměpisu pro základní školy a jejich hodnocení z hlediska potenciálu napomáhat při porozumění učivu. Východiskem je předpoklad, že efektivní fungování nonverbálních prvků jako didaktických prostředků může být posíleno jejich odpovídajícím ztvárněním. K vysvětlování je přistupováno z hlediska teorie učebnic a prostřednictvím konceptů didaktické transformace a zprostředkovávání vzdělávacího obsahu. Jádrem publikace je představení výzkumu, který se zaměřoval na posuzování typů nonverbálních prvků v učebnicích zeměpisu. Kromě toho bylo zjišťováno žákovské hodnocení kvalit nonverbálních prvků. Výsledky výzkumu odpovídají na otázky týkající se didaktické vybavenosti současných českých učebnic zeměpisu pro základní školy. ER -
JANKO, Tomáš. \textit{Nonverbální prvky v učebnicích zeměpisu jako nástroj didaktické transformace}. Online. 1. elektron. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 142 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, Sv. 30. ISBN~978-80-210-6400-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6400-2013.
|