VÁCLAVÍK, Ladislav. One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English. 2018.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název One step for the teacher, a huge leap for the learners: taking off planet Textbook in classes of business English
Název česky Krok pro učitele, skok pro učící se: jak opustit planetu Učebnic
Autoři VÁCLAVÍK, Ladislav (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 2018.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14640/18:00106372
Organizační jednotka Centrum jazykového vzdělávání
Klíčová slova česky ICT; autonomie; role učitele; učebnice
Klíčová slova anglicky ICT; learner autonomy; teacher role; textbooks
Štítky Edmodo, ICT, learner autonomy, Quizlet, textbooks
Změnil Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 23. 4. 2019 17:09.
Anotace
This contribution concerns implementation of various tools and strategies to which a teacher might resort to take some distance from the coursebook and raise awareness of learners’ autonomy in the fields of vocabulary learning, learning attitude and learning strategies. The concept of business news activities, as well as the use of ICT tools such as Quizlet and Edmodo, will be introduced and described. Finally, a brief evaluation of the procedures – both from the teacher’s and learners’ points of view – will be offered in view of outlining their possible future modifications.
Anotace česky
Příspěvek se týká implementace různých nástrojů a strategií, jež učiteli umožňují odpoutat se od učebnice a vzbudit u učících se povědomí o autonomii učení v oblasti rozvoje slovní zásoby, postojů k učení a učebních strategií. Prezentace představuje aktivitu s názvem “business news” a užití platforem Quizlet a Edmodo ve výuce. Prezentaci uzavírá vyhodnocení aktivit z pohledu učitele s učících se, a krátký kritický komentář týkající se budoucích změn a úprav.
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 11:36