GAZDA, Jiří. Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě. In Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. 1. vydání. Brno: Vydavatelství MU, 1999. s. 133-139. ISBN 80-210-2192-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Publicistický text jako indikátor i nástroj transformačních procesů ve východní a střední Evropě.
Název anglicky The Text of Political Writings as an Indicator and the Means of Transformational Processes in Eastern and Central Europe
Autoři GAZDA, Jiří.
Vydání 1. vydání. Brno, Integrovaná žánrová typologie (Komparativní genologie). Projekt - metodologie - terminologie - struktura oboru - studie. s. 133-139, 1999.
Nakladatel Vydavatelství MU
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 60200 6.2 Languages and Literature
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-2192-6
Klíčová slova anglicky Text; Political Writings; Transformational Processes; Eastern Europe; Central Europe
Štítky Central Europe, Eastern Europe, Political Writings, Text, Transformational Processes
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Gazda, CSc., učo 1536. Změněno: 19. 3. 2003 15:36.
VytisknoutZobrazeno: 20. 10. 2020 20:33