KOMENDA, Martin, Andrea POKORNÁ, Daniel SCHWARZ a Petr ŠTOURAČ. Complex structured evaluation of selected parts of the medical curriculum. In Martin Komenda. Data-Driven Decision-Making in Medical Education and Healthcare. 2023. vyd. Brno: Masaryk University, 2023, s. 95-110. 1. vydání. ISBN 978-80-280-0392-0.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Complex structured evaluation of selected parts of the medical curriculum
Autoři KOMENDA, Martin (203 Česká republika, garant), Andrea POKORNÁ (203 Česká republika, domácí), Daniel SCHWARZ (203 Česká republika) a Petr ŠTOURAČ (203 Česká republika).
Vydání 2023. vyd. Brno, Data-Driven Decision-Making in Medical Education and Healthcare, od s. 95-110, 16 s. 1. vydání, 2023.
Nakladatel Masaryk University
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 30300 3.3 Health sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14110/23:00133954
Organizační jednotka Lékařská fakulta
ISBN 978-80-280-0392-0
Klíčová slova anglicky Medical and healthcare education;evaluation; educational data data mining; curriculum
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Simona Saibertová, Ph.D., učo 156459. Změněno: 11. 4. 2024 12:17.
Anotace
The effort to fundamentally simplify and standardise the teaching structure is one of the long-term priorities of the Faculty of Medicine of Masaryk University. One of the critical steps was the successful implementation of the OPTIMED project. Thanks to this, a unique platform presented a medical curriculum description based on the learning outcomes method. The EVAMED project has a direct continuity, including ensuring the sustainability of OPTIMED.
VytisknoutZobrazeno: 28. 5. 2024 11:03