KOZÁKOVÁ, Simona. Marketing. In REKTOŘÍK, Jaroslav. Organizace neziskového sektoru.Základy ekonomiky, teorie a řízení. První vydání. Praha: Ekopress. s. 80-88. ISBN 80-86119-41-6. 2001.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Marketing
Název anglicky Marketing
Autoři KOZÁKOVÁ, Simona.
Vydání První vydání. Praha, Organizace neziskového sektoru.Základy ekonomiky, teorie a řízení. s. 80-88, 2001.
Nakladatel Ekopress
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-86119-41-6
Klíčová slova anglicky marketing; nonprofit organization; public sector; nonprofit sector
Štítky marketing, nonprofit organization, nonprofit sector, public sector
Změnil Změnila: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D., učo 7274. Změněno: 12. 4. 2001 14:16.
Anotace
Kapitola se věnuje podstatě a zásadám marketingu v neziskovém sektoru.
Anotace anglicky
Chapter deals with marketing in nonprofit sector.
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 03:19