D 2001

Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí.

VAŇUROVÁ, Milena

Základní údaje

Originální název

Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí.

Vydání

Banská Bystrica, Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy, s. 138-140, 2001

Nakladatel

Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Slovensko

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

80-8055-519-2

Klíčová slova anglicky

primary school; mathematics
Změněno: 16. 1. 2002 16:51, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.

Anotace

V originále

Příspěvek informuje o výzkumu v matematice 2. a 3. roč. na brněnských základních a zvláštních školách s vyšším počtem dětí ze znevýhodněného sociokulturního prostředí a uvádí některá doporučení pro výuku matematiky v těchto třídách.

Anglicky

The article contains informations about the research at Brno elementary and special schools with high number of children from socioculturally disadvantaged enviroiment.