2001
Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí.
VAŇUROVÁ, MilenaZákladní údaje
Originální název
Matematické dovednosti žáků ze znevýhodněného sociokulturního prostředí.
Autoři
Vydání
Banská Bystrica, Matematika v priprave učitel'ov 1. stupňa základnej školy, s. 138-140, 2001
Nakladatel
Univerzita Mateje Bela Banská Bystrica
Další údaje
Jazyk
čeština
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Obor
50300 5.3 Education
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
ISBN
80-8055-519-2
Klíčová slova anglicky
primary school; mathematics
Štítky
Změněno: 16. 1. 2002 16:51, RNDr. Milena Vaňurová, CSc.
V originále
Příspěvek informuje o výzkumu v matematice 2. a 3. roč. na brněnských základních a zvláštních školách s vyšším počtem dětí ze znevýhodněného sociokulturního prostředí a uvádí některá doporučení pro výuku matematiky v těchto třídách.
Anglicky
The article contains informations about the research at Brno elementary and special schools with high number of children from socioculturally disadvantaged enviroiment.