STEHLÍK, Antonín. Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu. 1. vyd. Brno: Studio Contrast, 2002, 236 s. Studio Contrast, Brno. ISBN 80-238-8332-1.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu
Název anglicky Logistics - the strategic factor of managerial success
Autoři STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, 236 s. Studio Contrast, Brno, 2002.
Nakladatel Studio Contrast
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50200 5.2 Economics and Business
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14560/02:00007017
Organizační jednotka Ekonomicko-správní fakulta
ISBN 80-238-8332-1
Klíčová slova anglicky logistika; supply chain; systém; čas; prostor
Štítky logistika, prostor, Supply chain, system, čas
Změnil Změnil: doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc., učo 1722. Změněno: 21. 5. 2003 12:11.
Anotace
Cílem knihy je podpořit rozvoj zdrojů poznání a schopností (potenciálu) manažerů reagovat pružněji na změny dynamiky tržního hospodářství a napomoci tak celkově ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí. Další záměr, který autor vydáním této monografie sleduje, je vyplnění mezery v odborné literatuře pokud jde o zvýraznění vztahu mezi logistikou a marketingem.
Anotace anglicky
The aim of this book is to encourage the sources of knowledge and potential of managerial flexibility for dynamic changes in markets and thus to help improving the quality of business settings. The next aim is to fill the gap in the scientific literature.
Návaznosti
GA402/00/0368, projekt VaVNázev: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
VytisknoutZobrazeno: 11. 5. 2024 00:53