B 2002

Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu

STEHLÍK, Antonín

Základní údaje

Originální název

Logistika - strategický faktor manažerského úspěchu

Název anglicky

Logistics - the strategic factor of managerial success

Autoři

STEHLÍK, Antonín (203 Česká republika, garant)

Vydání

1. vyd. Brno, 236 s. Studio Contrast, Brno, 2002

Nakladatel

Studio Contrast

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Odborná kniha

Obor

50200 5.2 Economics and Business

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14560/02:00007017

Organizační jednotka

Ekonomicko-správní fakulta

ISBN

80-238-8332-1

Klíčová slova anglicky

logistika; supply chain; systém; čas; prostor
Změněno: 21. 5. 2003 12:11, doc. Ing. Antonín Stehlík, CSc.

Anotace

V originále

Cílem knihy je podpořit rozvoj zdrojů poznání a schopností (potenciálu) manažerů reagovat pružněji na změny dynamiky tržního hospodářství a napomoci tak celkově ke zvýšení kvality podnikatelského prostředí. Další záměr, který autor vydáním této monografie sleduje, je vyplnění mezery v odborné literatuře pokud jde o zvýraznění vztahu mezi logistikou a marketingem.

Anglicky

The aim of this book is to encourage the sources of knowledge and potential of managerial flexibility for dynamic changes in markets and thus to help improving the quality of business settings. The next aim is to fill the gap in the scientific literature.

Návaznosti

GA402/00/0368, projekt VaV
Název: Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku
Investor: Grantová agentura ČR, Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku