NĚMEC, Jiří. Tvořivost učitele a tvořivost žáka. In Profesní růst učitele. 1. vyd. Brno: Česká pedagogická společnost, 2002. s. 209-216. ISBN 80-7302-039-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Tvořivost učitele a tvořivost žáka
Název anglicky Teacher's Creativity and the Creativity of a Pupil
Autoři NĚMEC, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Brno, Profesní růst učitele, s. 209-216, 2002.
Nakladatel Česká pedagogická společnost
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/02:00007092
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7302-039-4
Klíčová slova anglicky teacher; pupil; creativity
Štítky creativity, pupil, teacher
Změnil Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 24. 6. 2009 16:25.
Anotace
Autor příspěvku se zamýšlí nad vztahem učitele a žáka v klasické školní třídě. Vyjmenovává atributy tvořivosti, které jsou vnímány odlišně žákem a učitelem. Na empirických ukázkách dokládá, čeho by se měl učitel vyvarovat, aby mohl úspěšně rozvíjet tvořivost dětí.
Anotace anglicky
Author describes the relationship between the teacher and the pupil in the usual school class. It lists all the attributes of the creativity, which are reflected in a different way by the teacher and the pupil. The example clearly indicates all the aspects to be avoided by the teacher to develop the creativity of the children successfully.
Návaznosti
GA406/99/P063, projekt VaVNázev: Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
Investor: Grantová agentura ČR, Vliv hry na rozvoj tvořivosti dětí
VytisknoutZobrazeno: 19. 3. 2024 03:46